ADM Enerji 9 Yaşında

ADM Enerji 9 Yaşında

Türkiye’nin elektrik dağıtım lisansına sahip ilk özel şirketi ADM Elektrik Dağıtım, yeniliğe ve gelişime açık tüketici odaklı hizmetleri ile 9. yılını kutluyor

15 Ağustos 2008’den bu yana kaliteli ve kesintisiz hizmet sağlayan ADM Elektrik Dağıtım; tüketicilerine sunduğu ilkler ve yeniliklerle 9 yıldır faaliyet bölgesinde insanların hayatını aydınlatmaya devam ediyor. 


İlk olmanın önemini vurgularken, devraldıkları sorumluluğun ve görevin zorluklarını da dile getiren ADM Elektrik Dağıtım Genel Müdürü Bülent Yüksel, “ADM Elektrik Dağıtım olarak Aydın, Denizli ve Muğla’da yaklaşık 33.000 kilometrekare alanda 3 milyon kişinin hayatını aydınlatıyoruz. Türkiye’deki elektrik dağıtım özelleştirmelerinin ilk örneği olan şirketimiz, ilk olmanın getirdiği “örnek olma” bilinciyle yenilikçi hizmetler vermeye devam ediyor.

Genişleyen hizmet bölgemizde kesintisiz, kaliteli, güvenli ve sürekli elektrik sunmak için, teknolojimizi her geçen gün yeniliyoruz. Dağıtım sisteminin geliştirilmesi ve güçlendirilmesi için gereken teknolojik yatırımları gerçekleştiriyoruz. Faaliyete başladığımız ilk günden itibaren hızla artan tüketici memnuniyeti ile elektrik dağıtım sisteminin teknik ve ekonomik performansındaki gelişme şirketimizin başarısının en önemli göstergeleri oldu. Gerçekleştirdiğimiz Ar-Ge faaliyetleri, teknoloji ve saha yatırımlarımız, tüketicilerimize sunduğumuz kaliteli hizmetler ile sektörümüzün lokomotifleri arasında yer almaktan gurur duyuyoruz.” 
 

En Önemli Kaynağımız İnsan
 

“Hizmet sağladığımız üç ilde 1.800 çalışma arkadaşımız ile biz büyük bir aileyiz. Çalışanlarımıza 2016 yılı içerisinde toplam yaklaşık 38.000 saat verdik. Tüm çabalarımız sürdürülebilir başarı ve kalite ile yakalayacağımız tüketici memnuniyeti için” diyerek sözlerini tamamladı. 
 

İnsan Kaynağımızı Hizmet Ettiğimiz Bölgeden Sağlıyoruz
 

Şirketin faaliyet gösterdiği bölgede insan kaynağını yine bölgeden temin etme konusunda yüksek bir hassasiyet gösterdiklerini dile getiren Yüksel, “Şirketimizin hedefleri ile paralel EPDK ve Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın belirlediği hedeflere ulaşmak için kaliteli çalışanlara sahip olmamız gerekiyor. İşe alım süreçlerinde hizmet ettiğimiz coğrafyada yaşayan insanların taleplerini öncelikli olarak değerlendirmeye çalışıyoruz. İnsan kaynağımızdan aldığımız güçle, güvenle büyüyoruz.” dedi. 
 

Geleceğin Enerjisi İçin Çalışıyoruz
 

Yatırım çalışmalarının elektrik dağıtım şebekesinin yenilenmesi ve yeni elektrik alt yapı tesisleri ile sınırlı olmadığını hatırlatan Yüksel, 2016 yılı itibariyle başladıkları 5 Ar-Ge projesi ile geleceğin enerjisi için çalıştıklarını vurguladı. 2017 yılı içerisinde 2 yeni Ar-Ge projesi için başvuru yaptıklarını belirten Yüksel, ulusal ve uluslararası proje ortaklarıyla sürdürdükleri “Smarter EMC2” Akıllı Şebeke projesi ile bilişim ve iletişim teknolojileri aracılığıyla akıllı şebeke kullanıcılarını güçlendirmeyi hedeflediklerini söyledi.   
 

5 Yılda 1 Milyar TL’lik Yatırım
 

Yatırım artışı ile tüketici memnuniyetinin de aynı oranda arttığına değinen Yüksel, “2008 yılından bugüne her yıl artan kapasite ve bütçe ile yatırım çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Önümüzdeki 5 yıl boyunca Aydın, Denizli ve Muğla illerinde her yıl toplam 200 milyon lira yatırım yapmayı hedefliyoruz. Bölgeye 5 yılın sonunda 1 milyar liralık elektrik yatırımı yapmak istiyoruz.”
 

Kaçak ve Kayıp Enerji İle Yoğum Mücadele
 

Hizmet bölgelerinde yeni yatırımlar ile elektrik şebekesinde minimum düzeyde teknik kayıp yaşandığını belirten Yüksel, “Yoğun bir şekilde lokasyon bazlı sayaçların ölçüm kontrollerini yapıyor, hizmet bölgemizdeki tüketim kaydını takip ediyoruz. Ayrıca kullandığımız Otomatik Sayaç Okuma Sistemi (OSOS) ile bölgemizde kullanılan elektriğin %50’sini birebir anlık takip ediyoruz.”
 

Tüketicilerimiz İçin İletişim Kanallarımızı Çeşitlendiriyoruz
 

Günümüzde iletişimin hayatın vazgeçilmez bir parçası olduğunu söyleyen Yüksel, “Tüketicilerimiz IOS ve Android platformlardan indirebilecekleri mobil uygulamamız ile her yerden ve günün her anında ihbar ve taleplerin hızlıca iletebilirler. Elektrik veya sokak aydınlatma arıza kaydı oluşturabilir. 48 Saat öncesinden bildirilen bakım ve yenileme çalışmaları için yapılan planlı kesintileri takip edebilirsiniz. Şirketin kurumsal sosyal medya hesapları üzerinden de ihbar ve taleplerini iletebileceğini hatırlatan Yüksel, “Tüketicilerimize en iyi hizmeti sunmak için 2016 yılında 3 milyon TL yatırım ile teknolojik alt yapı ve çağrı kapasitemizi 4 katına çıkardığımız Çağrı Merkezimizde 400 kişiyi istihdam ediyoruz.” 

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.