Başkan Atila'dan Özkanlar Pazaryeri çıkışı

Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila,  Radyo Romantik Türk’te Abdullah Polat’la Manşet programının canlı yayın konuğu oldu. 1 saat süren keyifli sohbette Başkan Atila, kendisine sorulan soruları içtenlikte yanıtladı.

Konuşmasına ilk önce geride bıraktığı 4 yılı özetleyerek başlayan Atila, “4 yıl bizim ve arkadaşlarımız için dolu dolu geçti. Hem projelerimiz, hem faaliyetlerimizle hem de vatandaşlarımızın talepleriyle kentin kalkınması için yeni hedefler koyarak, daha çevreci bir kent ortaya koymaya çalıştık. Daha yenilikçi bir anlayışla daha inovatif ve ortak akılcı bir yönetim anlayışıyla çalışmalarımızı sürdürüyoruz.  Bunu her yerde söylüyoruz hatta ortak aklın tüm Türkiye’ye örnek olacağını düşündüğünüz için doğru bir yöntem uyguladık diye düşündük” diye konuştu.

“BELEDİYE BAŞKANLIĞI BENİM İÇİN BÜYÜK ONUR”

Bornova’da belediye başkanı olmanın kendisi için büyük bir onur olduğunun altını çizen Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, “Bu hem benim hem ailem için büyük bir mutluluk. Bana bu onuru yaşatan Bornovalı hemşerilerimize, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’na, Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu’na teşekkür ediyorum. İnsanın doğduğu,  büyüdüğü annesini babasının yaşadığı,  bu kentte top oynadığı ve muhtemelen de bir daha da başka yerde yaşamayacağı bir kentte belediye başkanı olmak bir yönetici olarak hizmet etmek çok anlamlı evimizin önüne ağaç dikiyoruz. Çocuklar için park yapıyoruz, evimiz için çalışıyoruz” dedi.

ATİLA’DAN ÖZKANLAR PAZARYERİ ÇIKIŞI

Özkanlar Pazaryeri konusunda da yorum yapan Atila, “Ben hiçbir zaman kendi ilçem dışındaki belediye ilgili yorum yapmam doğru değil konu Bornova’ya yanaştırılmaya çalışıldı. Her belediye bunu kendi içinde çözüyor. Bunu da çözüleceğine inanıyorum. Geçen katıldığım bir ziyarette esnaf odası başkanı Zekeriya Mutlu’da İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’ndan bu konuda ricada bulundu. Pazaryeri hazine adına tahsis edilecek gibi gözüküyor.  Bornova’da bizim her gün pazarımız var. Kimseyi mağdur etmeden bu hizmeti çözüyoruz. Bu sorununda Bayraklı Belediyesi tarafından çözüleceğine inanıyorum. Bizimde böyle bir sorunumuz vardı, yer kiralayarak, pazarcı esnafımızın burnunu kanatmadan sorunu çözmeye çalışıyoruz. Atatürk pazaryeri bitiyor,  Kızılay mahallesini de çözüyoruz. Pazar yeri sorunumuz böylelikle kalmamış olacak” diye konuştu.

HAYAL BORNOVA PROJESİ

Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, 2020’de açılışını yapmayı planladığı Hayal Bornova Projesini ise şu sözlerle anlattı: “Kentimiz sanayi kenti 450 bin nüfusumuz var ve canlı nüfusumuz 5 buçuk milyona yükseliyor. Bornova bu anlamda ülke ekonomisine önemli katkılar sağlıyor. Bunlar dezavantajda sağlıyor. Mesela çevre kirliliği ve trafik.  Bölgenin önemli bir eğitim potansiyeli var. Eğitimde de iddialıyız burada turizm değişecek tarih kültür turizmi yapılacak buna inanıyoruz önemli bir kentiz yarın Türkiye şampiyonu buradan çıkacak. Bölgenin ilk yerleşim yeri. Böyle önemli bir kent tarih ve turizm açısından önemli bunun için turlar düzenledik. Kent yaşamın kalitesine böyle ulaşacağımıza inandık. Nitelik ve niceliği artırdık. Bunu da hayalî bir projeyle çocuklar küçük yaşta eğlenerek eğitim aldıkları bir proje olacak. Bornova’da kalarak, konaklayarak , gezerek burada proje bittiğinde harika bir proje olacak diye düşünüyorum.  Bu projeye ilave olarak hayal Bornova’da metro nedir? havalimanı nedir? teleferik nedir?, maketlerin yer aldığı bir Bornova’yı vatandaşların niye ziyaret etmesi gerektiğini anlatacağız. Hem turizm hem tarih açısından Bornova bu projeyle iyi olacak diye düşünüyorum” şeklinde konuştu.

STADIN GÖNLÜMÜZDEKİ ADI

Bornova Doğanlar’daki stadın adıyla ilgili konuşan Başkan, “ Bornovalı olarak Bornova’ya yakışanı yaptık. Bizim düşüncemiz şuydu standın resmi adı Bornova Aziz Kocaoğlu. Bunu mecliste oy birliği ile aldık. Tüm meclis üyelerimiz bunu onayladı. Aziz Kocaoğlu’nun Bornova’ya katkıları,  O’nun varlığı büyük onur. O da görevi süresince bunu doğru bulmuyor ama resmi adı günün birinde genel başkanınımız Kemal Kılıçdaroğlu da söyledi,  bizim gönlümüzde o stadın adı Aziz Kocaoğlu stadı” dedi.

Stadın kısa sürede çok başarıya tanıklık ettiğini dile getiren Atila sözlerini şöyle sürdürdü:  “Öncelikle Aziz Başkan, ‘ hem alt yapı hem üst yapıya hizmet ettim’ diyor. Bunların yanında da  başarı anlamda güzel haberler gelmeye başladı. Altay 1 lige çıktı. Altınordu kulübü Play Off’u son saniyede kaçırdı. Bunlar önemli şeyler Göztepe’nin şampiyon olması. Galatasaray ile Göztepe’nin son maçı burada oynayacak olması. Vatandaşlarımız hangi takımı tutarsa tutsun bu maçı takip ediyorlar. Bu kentimizin tanınması ve markalaşması adına çok önemli olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarımızla beraber günlerdir hazırlık yapıyoruz. Süper lig heyecanını hep birlikte yaşadık. Göztepe, İzmir’in markası İzmir’in takımı biz İzmirliler ve Bornovalı olarak kentimize olumlu her gelişmenin arkasında olmaya çalıştık. İnşallah güzel bir karşılaşma olur”

Genel siyasete de değinen Başkan Atila, “Muharrem İnce, olumlu ilerliyor, bu bizi de olumlu etkiliyor. Sadece bizim partimizin adayı değil rozetini çıkardı ve siyasi partilere ziyaret etti. Bu çok önemli bir mesaj. Ak Parti, İyi Parti ve diğer partililere de kucaklayıcı bir dil kullanmasını eskiye dönüş olarak nitelendiriyorum. Çünkü şu anda insanların ötekileştirildiği, ayrıştırıldığı bir durum söz konusu. Sanki partiler birbirine düşmanmış gibi bir ortam söz konusu. Biz Bornova’da bunu yaşamadık. Bütün partilerimizle Bornova Partisi olarak çalışıyoruz. Birlikte hareket etmenin önemine inanıyorum.  Ben seçimin 2 tura kalacağını ve Muharrem İnce ile  Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yarışacağına inanıyorum. Çünkü bunu sokaktan vatandaşlardan da anlıyorum yaklaşık 36 günlük bir süreç var, bu sürecin çok iyi değerlendirileceğine inanıyoruz. Bugün saat 11 buçukta hemşerilerimizle hesap numarası kampanyasını başlatacağız.  Bu gönüllük esaslıdır. Bu çorbada bizim de tuzumuz olsun diyoruz” dedi.

Ramazan etkinliklerine de değinen Bornova Belediye Başkanı, “Ramazan’da 4 sene boyunca her gün bir mahalledeyiz. Ortak akılla belirlediğimiz noktalarla binlerce Bornovalı vatandaşlarla iftarımızı açıyoruz. Eğlenceler oluyor. Ramazana yakışır ülkenin barış ortamına yakışır ne gerekiyorsa yaşıyoruz. O mahalleye iftardan sonra ziyaret ediyoruz. O mahallemizde şehit evlerimiz varsa geziyoruz. Ramazan boyunca akşam ziyaretlerimize de devam ediyoruz. Ramazan ayı bereket ayı yardım ayı Türk Kızılay’ı ile anlaşma yaptık. Kızılay’a bağış yaptıklarında ve Dost markete yardım ettiklerinde 4 şubemiz var. Bu da 5 bin 500 hane yani 25 bin insan yapar. Sağ el sol eli görmeden yardımlarını gelip yapabilirler. İyi ki böyle bir proje yapmışız destek olan vatandaşlarımıza da buradan çok teşekkür ediyorum” diyerek sözlerini noktaladı.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.