1. YAZARLAR

  2. Arif Çayan

  3. Taksilerdeki Bas - Konuş Eziyeti
Arif Çayan

Arif Çayan

Köşe Yazarı
Yazarın Tüm Yazıları >

Taksilerdeki Bas - Konuş Eziyeti

A+A-

İzmir'i ve Türkiye'yi ilgilendiren, küçük gibi görünen ama aslında çözüme bir türlü ulaşamadığımız konulara değinmeye bu yazımda da devam ediyorum. Ticari taksilerdeki bas-konuş yöntemi... Aynı zamanda da minibüs şoförlerinde de rastladığımız ancak taksilerde kulağınızın dibinde saniyede bir öten o cihazın verdiği rahatsızlık kimse tarafından dile getirilmeyen koca bir sorun haline geldi. Öyle ki yanlış yola giren taksi şoförünü uyarıyorsunuz ancak o telefonla ilgilenmekten sizi duymuyor bile. Üstüne bi de kulaklardaki o cayırtısı artık tahammül noktalarını sınırlıyor. Hizmet karşılığı para veriliyor ancak hizmet yerine eziyet elde ediliyor. Bununla yapılan saygısız ve Geyik muhabbetlere hiç değinmeyeceğim. Zira o konuya girersem çok ağır şeyler yazmam gerekiyor. Desktop210 BAS KONUŞ NEDİR? Bas konuş servisi, aynı telsiz sisteminde olduğu gibi abonelerin aynı anda birden fazla abone ile sesli iletişim kurmalarını sağlayan bir servistir. Bas konuş servisinde yalnızca tek bir aboneyle sesli iletişimde bulunmakta mümkündür. Telefonun desteklemesi şart Bu soruna yetkililer kulaklarını tıkamasın. Hem müşteri memnuniyeti hem de güvenlik açısından küçük gibi görünen ancak çözüme ulaştıramadığımız bu soruna el atın.

Önceki ve Sonraki Yazılar