ASKON'dan “İş’te Dijital Pazarlama” semineri

ASKON'dan “İş’te Dijital Pazarlama” semineri

Anadolu Aslanları İşadamları Derneği (ASKON) İzmir şubesi tarafından “İş’te Dijital Pazarlama” semineri düzenledi.

ASKON İzmir Şubesi konferans salonunda gerçekleşen seminere konuşmacı olarak katılan Dijital Pazarlama Uzmanı Berk Yurtçu, dijitalleşmenin iş dünyasındaki önemine dair ipuçlarını paylaştı.

Programda Konuşan ASKON İzmir Şube Başkanı Şerafettin Gücü; “Globalleşen dünyada teknoloji sayesinde ticaret sınırlarının kalktığı bir dönemde dijital ve sosyal medya pazarlama yönetimi gibi önemli ve faydalı bir eğitimi siz değerli ASKON üyelerine sunmaktan mutluluk duymaktayım. Programın hazırlanmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi

Türkiye’de yaklaşık olarak 54 milyon kişi aktif olarak internet kullandığı bilgisini veren Dijital Pazarlama Uzmanı Berk Yurtçu, dijital pazarlamanın kullanım alanının gün geçtikçe arttığını dile getirdi.

Yurtçu, “Dijital pazarlamanın en büyük özelliği yaptığınız her uygulama ve adımda bunun müşteriler ve kullanıcılar üzerindeki etkisini anında ölçümleyebiliyor olmanız. Geleneksel yöntemlerde iş başarısız olduğunda reklam stratejinizin yanlış olduğunu anlamanız mümkünken, dijital pazarlamada hatalar gerçek zamanlı izlemeler sayesinde fark edilebiliyor ve telafi edilebiliyor. Dijital medya dünyanın her yerinde yedi gün yirmi dört saat kullanılabilir bir durumda. Bu her şekilde bilgiye ulaşılabilmesi anlamına geliyor. Artık müşteriler sadece markanın söylediği değil, diğer müşterilerin de ürün hakkında söylediklerini görüp ürün hakkında karar verebiliyorlar. Öyle ki yapılan yorumlar markanın yaptığı yorumlardan daha inandırıcı geldiğinden, ürünler satın alınmadan önce internetten araştırılıp karar veriliyor” diye konuştu.

Hedef Kitlenizi Doğru Seçin

Dijital pazarlamanın öngörülü olmayı gerektirdiğine de dikkat çeken Yurtçu, şöyle devam etti: “Reklamlarınızı aktif olarak yönetin. Hangi reklamın kaç kişi tarafından görüldüğünü, kaç kişinin sitenize giriş yaptığınız inceleyin. Böylece hangi reklâmın ne kadar kullanıcı getirdiğini bilir, reklâm konusundaki stratejinizi buna göre kurarsınız. İşe yaramayan reklamlarla, paranızı ve zamanınızı harcamamış olursunuz. Dijital pazarlama öngörülü olmayı gerektirir. Müşteri kitlenizi oluştururken, hedef kitleniz üzerinden yola çıkmalısınız. Müşteriler için marka önemlidir. Ürünlerinizle doğrudan ilgili markaların web sitelerde reklâm vererek doğru hedef kitlesine ulaşabilirsiniz. Böylece o marka müşterilerinin, ürünlerinizi, en azından merak etmesini sağlamış olursunuz”

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.