Aşure kazanları Çiğli'de kaynayacak

Aşure kazanları Çiğli'de kaynayacak

Çiğli Belediyesi, 29 Haziran Pazartesi günü ilçenin iki farklı noktasında vatandaşlara aşure ikramı yapacak.

MEDYA EGE - Çiğli Belediyesi, Aşure Günü kapsamında ilçe sakinlerine aşure ikramında bulunacak. Belediyenin sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda, etkinliğin dayanışma ve bereket duygularını pekiştirmeyi amaçladığı ifade edildi. Program kapsamında ilk aşure ikramı, 29 Haziran Pazartesi günü saat 11.00'de Şirintepe Kadın Dayanışma Merkezi'nde gerçekleştirilecek. Günün ikinci buluşması ise saat 16.00'da Kasaplar Meydanı'nda düzenlenecek.

Belediye tarafından yapılan açıklamada, "Aşure lokmamızı Çiğlili komşularımızla paylaşıyoruz. Birliğimizi ve bereketimizi çoğaltmak adına gerçekleştireceğimiz aşure ikramı buluşmalarımıza hepinizi bekliyoruz" ifadelerine yer verildi.

hlo28wcxyae1lpc.jpeg

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.