ATA OPTİK'İN HEDEFİ 5 YILDA 40 MAĞAZA

ATA OPTİK'İN HEDEFİ 5 YILDA 40 MAĞAZA

Ata Optik Şirketler Grubu markası olan 40Million Optical Store yeni mağazalarıyla büyüyor.

En son mağazasını Alaçatı'da hizmete sokan 40Million Optical Store'un açılış törenine cemiyet hayatından önemli isimleri katıldı.

Kerimcan Durmaz’ın gerçekleştirdiği açılışta konuşan Ata Optik Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Yılmaz, dünyaca ünlü birçok markanın distribütörlüğünü yaptıklarını söyledi.Yılmaz, ''Alaçatı 1, Alaçatı 2 ve son olarak da Yalıkavak Palmarina AVM’de 5'nci mağazamızı açarak 2017 yaz sezonundaki yeni mağaza açılış hedeflerimize ulaştık. 4 ay gibi kısa bir sürede böyle bir açılımı gerçekleştirebilmek zor olduğu kadar keyifli ve öğretici bir süreçti” dedi.

HEDEF 40 MAĞAZA

5 yıl içinde 40 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini belirten Yılmaz, mağaza sayısı olarak büyümelerinin yanı sıra; bünyelerinde bulunan “Dita”, “Dita Von Tesse”, “Thom Browne”, “Cazal”, “Cutler and Gross”, “Thierry Lasry”, “William”, ”Essedue”, ”JPlus” gibi dünyaca ünlü tasarım markalarını, sektörün gözde butik mağazalarında müşterilerin beğenilerine sunmaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.

1999'DAN BU YANA

1999 yılında Ankara’da Zeki Yılmaz tarafından kurulan Ata Optik Şirketler Grubu kuruluşundan bugüne kadar bine yakın firma ile iş ortaklığı yaptı. Türkiye optik ve gözlük pazarına yön veren lider markalardan biri oldu.Grup, 04 Mart 2017 tarihinden itibaren 40Million Optical Store ünvanı altında perakende sektöründe de başarılı bir grafik çiziyor.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.