Bambum, büyüme hedefini aştı

Bambum, büyüme hedefini aştı

Bambum Genel Müdürü A. Selman Yar, “2021 yılında hedeflediğimiz 235 milyon TL’nin üstüne çıkarak hedeflerimizi aştık." dedi ve 2022 yılında, önceki yıl elde edilen cironun yüzde 50 daha fazlasına ulaşmayı hedeflediklerini söyledi.

Avrupa’nın ilk ve tek bambu üreticisi olarak bambu mutfak gereçleri pazarının yüzde 82’sini kapsadıklarının belirten Bambum Genel Müdürü A. Selman Yar, “2021 yılında hedeflediğimiz 235 milyon TL’nin üstüne çıkarak hedeflerimizi aştık. 2022 yılında hedefimiz katma değerli üretime devam ederek 2021 yılında elde ettiğimiz cironun yüzde 50 daha fazlasına ulaşmayı hedefliyoruz. Ar-Ge ve inovasyona yaptığımız yatırımları artırarak pazarın ihtiyaçlarını karşılamaya devam edeceğiz ”dedi.

1641025400-mateja-4-katli-sunum-b0259-3.jpg

2021 yılında yüzde 60 büyüme sağladıklarının altını çizen Bambum Genel Müdürü A. Selman Yar, “ Pandemi ile birlikte sağlıklı ve doğal olan ürünlere ilginin arttığını gördük. Bambum da yüzde yüz doğal bir ürün olarak ilgi gören mutfak gereçlerinden oldu. Tepsiden bardak altlığına bardaktan bıçağa kadar kullandığımız birçok ürünü bambudan üreterek mutfaklara sağlık taşıdık. Şuanda bambu mutfak gereçleri pazarının yüzde 82’sini kapsıyoruz. 2021 yılı için hedeflediğimiz cironun üstüne çıktık. 2022 yılında yatırımlarımızı artırarak yüzde 50 büyüme hedefliyoruz” dedi.

1641025346-bambumgenelm-d-r-selmanyar.jpg

Satışların yüzde 30’un e-ticaret üzerinden gerçekleştirdiklerini belirten Yar, “Ürünlerimiz bütün e-ticaret platformlarında son derece ilgi görüyor ve resmi web sitemiz sektörel olarak erişim sayısında ilk 2 içerisinde bulunuyor. Ürünlerimiz kolay ve ulaşılabilir olduğu için satış hacmi de yüksek oluyor” dedi.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.