Barçın Spor'dan en büyük ekran 

Barçın Spor'dan en büyük ekran 

Barçın Spor, Avrupa'nın ve Dünya'nın sayılı havalimanları arasında yer alan İstanbul Havalimanı’nda ki yeni Nike mağazasına Türkiye de iç mekanda kullanılan en büyük ekranı yerleştirdi. 

Ekran büyüklüğü 3.5X7.7 metre boyutlarında olan uygulamada kullanılan bir özellikte aynı zamanda mağaza içerisini de şeffaf şekilde göstermesi. Mimarisi İstanbul Boğazı’ndan ilham alınarak tasarlanan gümrüksüz alışveriş alanı Bosphorus Zone’da global ve Türk olmak üzere toplamda 54 marka 71 mağazanın yer aldığına dikkat çeken Barçın Spor Genel Müdürü Celal Kaya “Barçın olarak Avrupa’nın sayılı mağazalarından birine sahibiz. 24 saat açık kalan ve 30 kişi çalışan bu mağazada son teknolojik gelişmelerden fazlasıyla yararlandık. Mağaza vitrinini kaplayan ekranımızda bu boyutta iç mekan ekranı olarak ziyaretçilerden büyük ilgi görüyor” diye konuştu.
 
Yeni Havalimanı mağazasından İsrail, İran, İsviçre, Ukrayna, Romanya, Amerika, Fransa, İtalya gibi dünyanın bir çok ülkesinden alışveriş yapan müşteriler olduğunu belirten Kaya “Spor giyim son yıllarda tüm dünyada büyümesini sürdürüyor. Bu mağazamızda havalimanında açılan ilk mağaza olarak dikkat çekiyor. Tüm dünya ile aynı anda piyasaya çıkan ürünleri burada bulmanız mümkün. 2020 yılında daha fazla müşterinin ziyaret edeceğini tahmin ediyoruz” dedi.

Dünyanın her noktasından ülkemizi ziyaret edecek turistler içinde önemli bir mağaza olacağını vurgulayan Kaya, “Spor perakende sektöründe lider markalardan biri olarak büyümeyi sürdürüyoruz. Özellikle İstanbul son 4 yıldır yatırım anlamında bizim için çok önemli. Ülkemize ve genç neslimize güveniyoruz. Markamızın çıkış noktası İzmir'de de yeni noktalarla tüketicilerimizi buluşturacak olmanın heyecanını yaşıyoruz” diye konuştu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.