Bayramda türk kahvesi tüketimi artıyor

Bayramda türk kahvesi tüketimi artıyor

Ramazan Bayramı’nın gelmesi ile birlikte, tüketimi artan ve gelenekselliği ve sunumu daha da ön plana çıkan Türk kahvesi, yoğun lezzeti ve aromaları ile dikkat çeken bir kahve türü olmaya devam ediyor.

Ramazan Bayramı’nda kahve tüketimi verileri araştırıldığında en çok tercih edilen kahve çeşidinin %73 oranı ile Türk kahvesi olduğu ortaya çıktı.

Arabica Coffee House CEO’su Sertaç YALÇIN, yüzde 100 yerli ve milli bir marka olarak geçmişten gelen Türk kahvesi geleneğini koruyacaklarını, geliştireceklerini ve gelecekte de sürdürülmesi için gerekli tüm çabayı göstereceklerini dile getirerek; “Kurulduğumuz 2014 yılında, Türkiye’de kişi başına düşen yıllık kahve tüketimi oranı yaklaşık 400 gramlarda iken bugün 1500 gramlara kadar yükseldi. Bu tüketimin içerisinde Türk kahvesi her zaman güçlü bir şekilde yaklaşık yüzde 20 ve yüzde 40 arası tüketim oranlarını korumayı başardı. Türk kahvesini tüm dünyaya tanıtmaya devam edecek bir marka olacağımızı belirtmek isterim. Türk halkı, bayram geleneklerine, sunuma ve misafirperverliğe verdiği önemi Türk kahvesi ile her yıl bir kez daha gösteriyor. Biz de Arabica Coffee House olarak, geleneklerin yaşatılmasına katkı sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Tadıyla koyu dost sohbetlerine eşliği ile geleneklerimiz arasında son derece önemli yere sahip olmasından dolayı Türk kahvesinin hem sağlık hem de sosyallik açısından da büyük katkısı var. Kaliteli kahve çekirdeklerinden harmanladığımız, kendimize özel kavurma profilimizle kavrulan kahve çekirdeklerini, geleneksel yöntemlerle pişirerek çok sevilen Türk kahvesine dönüştürüyoruz. Bayramlarda ve diğer günlerde de, en sevilen kahvelerimizi misafirlerimize sunmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

ARABICA COFFEE HOUSE HAKKINDA:

Kahve sektörünün öncülerinden ve yerli bir Marka olan Arabica Coffee House, sektör lideri olabilme hedefi ile Mimar Elif ÜLGER YALÇIN ve Av. Sertaç YALÇIN tarafından, Ankara merkezli olarak 2014 yılında kuruldu. DDY Gıda A.Ş’ yi bünyesinde bulunduran firma, şu an Türkiye’de 6 bölgede ve açılacak şubelerle yaklaşık 140 şubeyle hizmet verecek.

1681990202-image3.jpeg

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.