Cebe, "Şirket ve Marka İsmi, Başarıyı Etkileyen Önemli Frekanslar Yayar"

Cebe, "Şirket ve Marka İsmi, Başarıyı Etkileyen Önemli Frekanslar Yayar"

Ege Un İhracatçı birlikleri toplantısında seminer vermek için İzmir’e gelen Biyoenerji Uzmanı Kemal Haluk Cebe dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Kişilerin ve doğanın yaydığı enerjilerin frekanslar oluşturduğunu aktaran Cebe, Marka, şirket ismi ve o şirketi yönetecek kişilerin isimleri belirlerken, şirketin faaliyet alanına göre uygun harflerin kullanılmalı’ açıklamasında bulundu.

50 yıla yakın bir süredir bireylere ve şirketlere isim analistliği yapan Biyoenerji uzmanı Kemal Haluk Cebe, İzmir’de düzenlenen ve çok sayıda iş insanın katıldığı ‘Un Sanayicileri’ çalıştayında igii çekici konulardan söz etti. Harflerin doğaya yaydığı enerjilerin, frekansları doğrudan etkilediğini ifade eden Cebe, "Başarılı insanların ve büyüyen şirketlerin isimlerine baktığımızda mutlaka olumlu frekanslar yayan harflerin olduğunu göreceksiniz. Bu yüzden şirket ismi ve o şirketi yönetecek kişilerde, faaliyet alanına göre oluşan harfler belirlenmeli. Harflerin yaydığı enerji başarıyı veya başarısızlığı doğrudan etkilemektedir" açıklamasında bulundu.
Çalıştay sonrası soruları yanıtlayan Cebe, şirket, marka ve şirketin yönetim kademesinde olması gereken harfleri analiz etti:

Şirket ve Marka ismi konulurken nelere dikkat edilmeli?

"Mümkün olduğu kadar ‘A’ harfi mutlaka şirket isminde geçmesinde fayda vardır. Yöneticlerin isimlerinde de mutlaka ilk hecesinde A harfini kullanmalarını tavsiye ederim. Soyadı A harfi olduğu zaman atılgan enerjisi harekete geçirmektedir

Aile şirketlerinde soy ağacı isimlerinin önemi ve değeri nedir?

Bütün aile şirketlerinde ortak olanlar da dahil soy ağacı isimleri çok önemlidir. Özellikle şirket ortaklarının isimleri çok önemli. Parasal konular, bereket bolluk ve firmanın uzun süre yaşaması açısından enerji yayan bazı harfleri kullanmak gereklidir. E harfi şirketlerde iletişimi kuvvetlendirir. Özellikle satış-pazarlama alanında faaliyet gösterenler için çok faydalı olur. Şirket kurulurken E harfinin olması, iletişim frekanslarını hayata geçirir. T harfi de şirketin kamuoyunda özgüven algısı oluşturmasında da güçlü bir enerji yayar. C harfi de duygulara hitap eden şirketlerde bulunmasında fayda olacaktır. C harfi şirket çalışanlarının motivasyonunu ve ritmini önemli ölçüde artırır. D harfinde hırs vardır ve şirketler için tehlikelidir. S harfi ise, gelecek ile ilgili güzel hayaller kurmada, plan-proje gibi faaliyetlerde olumlu enerji yayar. Koordinasyonda büyük etki yaratır. Ç harfini pek tavsiye etmeyiz. Çünkü; zevk sahibi olmayı ve israfı simgeler. M harfinin olması, şirketin ticari hayatta pratik zeka enerjisini aktive etmektedir. 

Marka ismi belirlenirken hangi harfleri tavsiye etmezsiniz?

Ü- İ- I harflerini asla tavsiye etmeyiz. Noktalı harfler hep mücadeleyi aktive ettiği için frekansları olumsuz etkilemektedir. Şirket yönetiminde en önemli konu, yöneticilerin isimlerinde Ç harfinin olmasını tavsiye etmeyiz

Ceo’lar için en çok tavsiye ettiğinin harfler?

Şirketi yönetecek CEO’larının isimlerinde mutlaka A ve M harflerinin olması gerekir. İsimleri veya soyadları bu harflerden oluşan yöneticiler, zaman ve bütçe yönetiminde harika kararlar almaktadır. K ve L harfleri olan yöneticiler de çok iyi kararlar verebilmektedirler. Bunların dışındaki harfleri pek tavsiye etmem"

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.