Cumhurbaşkanı'ndan İdam Açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan idam açıklaması

TCDD tarafından ilk defa Yap-İşlet-Devret modeliyle inşa edilen Ankara YHT Garı, yapılacak bağlantılarla Ankaray, Başkentray ve Keçiören metrolarına bağlantılı olacak şekilde planlandı.

3 peron ve 6 demiryolu hattı bulunan proje, 194 bin 460 metrekare kapalı alanla bodrum ve zemin katlar dahil toplam 8 kattan oluşuyor. Ankara YHT Gar'da, ticari alanlar, cafe-restoran, iş ofisleri, çok maksatlı salonlar, mescit, ilk yardım ve güvenlik birimleriyle otel gibi sosyal ve kültürel donatılar bulunuyor.  Gar 19 yıl 7 ay sonra TCDD’ye devredilecek

Ankara Yüksek Hızlı Tren Garı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından bugün hizmete açılıyor. Garın açılışında Başbakan Binali Yıldırım ve TBMM Başkanı Kahraman ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan açıklamalarda bulunuyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Yüksek Hızlı Tren Garı açılışında konuştu.
İşte konuşmasından satır başları
Ankara Yüksek Hızlı Tren Gar binasının ülkemize hayırlı olmasını diliyorum. Başkentimizin sembol eserlerinden biri olacağına inandığım gar binasının ülkemize kazandırılmasında emeği geçen tüm firmaların, yöneticilerini, işçilerini tebrik ediyorum. Bu eser dünyada en başarılı uygulamalarını koyduğumuz kamu özel ortaklığının eseridir. 50 bin kapasiteli, 3 peron, 6 demiryolu ile gerçekten örnek bir eser.

Bize eğilmek yakışmaz, kula kul olmadık. Dik duracağız, dikleşmeyeceğiz. Hiçbir güç karşısında eğilmedik eğilmeyiz.

Kara trenin yerini artık hızlı trenler alıyor. Yalnız az önce Sayın Başbakan bir şeyi unuttu da söyleyeyim her yeri dolaştı da bir bizim Rize'yi unuttu. İnşallah oraya da uğrarsınız.

Kıskananlara diyoruz ki 'çalışın, sizin de olsun' Neden benim ülkemi karıştıryorlar. Niye benim ülkemde 15 Temmuz darbesini yapacak kansız, alçaklar ortaya çıkıyor. Onlar da vatanseverlik diye bir şey yok.

İDAM AÇIKLAMASI

(İdam isteriz sloganları) Gelecek yakındır. İdam Meclis'ten geçerse ben bunu onaylarım. İnanıyorum ki hükümet yakında bunu Meclis'e getirecek inanıyorum. Milletim ne isterse o olacak.

Öleceğiz gideceğiz ya. Derdimiz var derdimiz. Bizim bu millete sevdamız var. Bu eserlerle anılmak istiyoruz. Derdimiz bu. Biz anıt istemiyoruz. Bizi 2 metrelik yere gömsünler yeter. Topraktan geldik toprağa gideceğiz.

İnşallah bundan sonra da Avrasya Tüneli'ni açacağız. Niye kıskanıyorlar bundan dolayı. Biz de diyoruz ki çalışın koşun sizin de olsun. Niye benim ülkemi karıştırıyorlar. Benim vatandaşımızın verdiği vergi ile alçaklar kansızlar ortaya çıkıyor. İşte bundan dolayı, onlar alçak ve kansız. İdam inşallah parlementodan bu da geçer. Egemenlik milletin olduğuna göre mesele bitmiştir. Batı'nın ne dediği değil milletimin ne dediği önemlidir.

İstanbul Marmaray'ı yaşadı. 3 senede 160 milyon yolcu geçti. Fazlası var, azı yok. Avrasya Tüneli'ni gördük. Avrupa'dan Asya'ya gidiş gelişlerimizi yaptık. Yeni Havalimanımızı 2018 çeyreğinde 5 konsorsiyumla inşallah, herhalde bana böyle söz vermişlerdi, 90 milyon yılda yolcu kapasiteli kısmının açılışını yapacağız. Bu da dünyanın bir numarası oluyor. Muhteşem bir eser ortaya çıkıyor. Neden, Türk milletine bu yakışır. Bunlar Türkiye'nin nasıl sıçradığının göstergesi. 1915 Çanakkale Köprüsü var. İnşallah ihalesi yapılacak. 18 Mart'ta temelini atacağız. Kanal İstanbul var bir de o da apayrı proje. O da Karadeniz'i Marmara'ya bağlayacak. Süveyş, Panama Kanalı'nı konuşurlar. Bundan sonra Kanal İstanbul'u anacaklar. Cumhuriyet tarihindeki en büyük proje olacak.

Hazırlıklar sürüyor.Türkiye'nin hedeflerine ulaşması engellenemeyecek. Yürüyeceksin, millet yürüyecek arkandan.

Türkiye Cumhuriyeti bizim ilk değil, son devletimizdir.  'Lozan' dedim rahatsız oldular, niye rahatsız oluyorsun? Burunumuzun dibindeli adalar bizimdi, bunların altına kim imza attıysa sorumludur.

Birilerinin bu topraklarda hesabı var. Mehmedim dağlarda bu vatan topraklarının korunmasının mücadelesini veriyor. 80 milyonluk tek milletiz, bizde ayrım yok. Burada bölücülük yok. Türkiye Cumhuriyeti'nden başka devlet tanımıyoruz. Neymiş o paralel devlet. Ne işin var senin Pensilvenya'da, neden çekiniyorsun. Niye gelmiyorsun.

Ben bu örgütün tabanında kalanlara sesleniyorum hala oralarda kalmaya devam edersiniz bu Hakk'ın duvarına çarpacaksınız. BTÖ'nün inine girdik devam ediyoruz, FETÖ'nün de inine giriyoruz ama kimse de kalkıp mağdur edebiyatı yapmasın. Mağdur olan benim şehidimin ailesi. Bunların efradı, yakını onlar mağdur.

Tek elden çıkmış mektuplar geliyor biz bu oyuna gelmiyoruz, gelmeyeceğiz. 15 Temmuz Türk milleti için dönüm noktasıdır. Biz milletimizi köklerden kopartıp ona yeni ve kendisine uymayacak elbise giydirme projesine karşı çıkıyoruz.

Türk kadınını kıyafeti nedeniyle cehalete mahkum etmek istediler, bu prangaları biz kırdık. Ezandan, seladan rahatsız olanlar var. Dün de vardı bugün de varlar.
Biz ülkemizin zor günlerinde yanımızda kimler var ona bakıyoruz. Suriye'de, Irak'ta sıkıntımız mı var? Kendi işimizi kendimiz çözeceğiz.

Tüm emeği geçenlerden Allah razı olsun diyorum. Bereketli kazançlar diliyorum. Sevgi ve saygıyla selamlıyorum

TBMM Başkanı Kahraman'ın açıklamaları

* Demiryolları yatırım yapılması gereken bir saha. Sizler eserlere eserler kattınız. Emek verenlerden Allah razı olsun. 15 Temmuz'da bir isyana giriştiler. Türkiye'nin ilerlemesini durdurmak istediler.Sizin meydanlara çağrımızlar ülkemiz bir badireden kurtuldu. Bu tür bir durum başarılı olsaydı. Türkiye'ye böyle eserler kazandırılacak mıydı? Hayır. Türkiye dimdik ayakta oldu.
* Şehitler verdik. Onlar bu tür eserlerin devam etmesi için şehit oldular. Daha nice eserlere kavuşalım inşallah. Müteahhit firma, çalışanlar, bürokratları saygıyla takdirle selamlıyorum.

Başbakan Yıldırım'ın açıklamasından satır başları

* Cumhuriyetimizin 90. kuruluş yıldönümünde bilindiği gibi 29 Ekim 2013'te açılışını yaptığımız dünyanın en büyük en önemli Marmaray'ı milletimizin hizmetine sunduk.

* Hem söyledim büyük eserler İstanbul'a yapılıyor diye işte eser. Başkent'e kazandırmanın gururunu yaşıyoruz. Ankara sadece Türkiye'nin başkenti değil, Ankara YHT'lerin de başkenti olmaya başladı. Ankara'dan İstanbul, Konya'ya ve gelecekte Manisa'ya İzmir'e Kırıkkale'ye Yozgat'a Kayseri'ye Mersin Adana'ya ulaşacağız. Dantel gibi dokuya dokuya öre öre geliyoruz.

* Bu millete hizmet etmek ibadettir. Sizin bir prensibiniz var. Küresel krizi aşmanın yolu yatırım yapmak, hizmet üretmek büyük projeleri hayata geçirmektir. Türkiye'yi kriz teğet geçti. Büyük projeler birer birer hayata geçiriliyor. Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Marmaray ve yakın zamanda Avrasya Tüneli ile Asya'yı Avrupa ile birleştireceğiz.

* Fatih Sultan Mehmet gemileri karadan indirdi. Recep Tayyip Erdoğan ve arkadaşları da trenleri geçiriyor. Cumhurbaşkanımız dedi ki laf değil, eser siyaseti yapacağız. Ülkeye millete hizmet yapacağız dedi. 14 yıl boyunca hep böyle yaptık. Yolları böldük, hayatları birleştirdik. Havayolunu halkın yolu yaptık. Hızlı tren ile yurdu bir baştan bir başa donatıyoruz. Hızlı tren hattını hizmete aldığımızda coğrafyamızın dönüm noktalarından biri oldu. Eskişehir'den Ankara'ya Ankara'dan İstanbul'a seyahatlerin yüzde 72'si yüksek hızlı tren ile yapılıyor. Yüzde 66 vatandaşımız Konya Ankara hızlı tren hattını kullanıyor. Ankara İstanbul Konya Osmanlı'nın Selçuklu'nun başkentini hızlı tren hatlarıyla birleştirmiş olduk.

* 28,5 milyon vatandaşımız ziyaret etti. Modern Ankara tren garı 725 trilyon harcanarak bu hale geldi. Devletin kasasından para çıkmadı. Ankaralılara Türkiye'nin her tarafından gelen vatandaşlarımıza hizmet verecek. Değerli kardeşlerim burada her gün 150 bin kişi gelip geçecek. Ankara'nın yaşam merkezi haline gelecek. Seyahat edenler, bir yerden bir yere transfer edenler burada insanların buluştuğu görüştüğü bir mekan haline geldi.

* Hızlı trenlerimiz büyümeye devam ettikçe eserler de büyümeye devam edecek. Ülkemize milletimize hayırlı uğurlu olsun. Çalışan çabalayan gayret eden Süleyman Karaman ve demir yolları ekiplerine de teşekkür ediyorum. Ahmet Arslan ve ekibine de teşekkür ediyorum.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.