Doktora saygısızlık dava konusu yolunda!

Doktora saygısızlık dava konusu yolunda!

İzmirli doktor, lazer hizmeti almak için gittiği Elif Dinçeraslan Polikliniği’nde yaşadıklarını sosyal medyadan paylaştı. Elif Dinçeraslan ise yalan beyanda bulunduğunu iddia ettiği doktora, “Yazınızı avukatıma iletiyorum” diyerek cevap verdi.

MEDYA EGE - İzmir’in tanınmış eczacılarından biri olan Elif Dinçeraslan, eczacılık hizmeti dışında bir de poliklinik açarak güzellik konusunda doğallıktan yana bir eylem içinde hizmet sektörüne girdi. Kısa sürede İzmir’de güzellik kavramında farkındalık yaratmaya başlayan Elif Dinçeraslan Poliklinik, müşterilerine verdiği hizmetlerdeki aksaklıklar ve sorunlarla da gündeme gelmeye başladı.

hakkimizda-photo-4.jpg

Elif Dinçeraslan Poliklinik’te lazer randevusu alan Doktor Pelin, şiyaketimvar.com adresi üzerinden, poliklinikte yaşadıklarını yazarak verilen hizmetten, yapılan muameleden doktor olarak şikayetçi olduğunu belirtti. Doktor Pelin, yazdığı şikayette şunları yazdı: “Kötü bir tavıra sahip çalışanları ve sahibi var. Ben doktorum, dün akşam nöbet çıkışımda lazer randevum vardı, seans sırasında önceki seanslardan verim alamadığımı söylemem üzerine lazer yapan görevli, ben çıplakken benim iznim olmadan Elif hanımı çağırdı. Elif Hanım geldi ve beni azarlamaya başladı, siz takıntılısınız, hayatınız boyunca böyle devam edin o zaman gibi sert ithamlarda bulundu. Kendisine doktor olduğumu ve bunun eğitimini aldığımı söyledim, beni terslemeye devam etti.

Bu tavır beni şoke etti, resmen travma yaşadım. İznim olmadan ben çıplakken içeri girmesi ve bana siz takıntılısınız demesi aşırı saygısızca bir hareket. Üstelik bu olaydan 10 dakika önce 6 seanslık paket satın almıştım, bu tavıra kırıldığım için devam edemeyeceğimi söyledim, tamam veririz paranızı geri deyip kapıyı çarparak çıktı.

O akşam ve ertesi gün paramı alabilmek için 4 defa mesaj ile ve 3 defa arayarak rica ettikten sonra geri verdiler. Bu kadar para odaklı ve saygısız bir yer, asla müşteri hak etmiyor. Üstelik ücreti, diğer kliniklerin neredeyse 2 katı.”

Şikayete cevap veren Elif Dinçeraslan, “Öncelikle doktor ya da ilkokul mezunu olmanız önemli değil. Bizi tercih eden tüm müşterilerimiz bizim için değerlidir size lazer işlemi yapılırken estetisyenimize her gün jilet yaptığınızı söyleyince bana haber verildi ben de yanınıza gelip her gün jilet yapmayın başarıyı düşürürsünüz dedim. Siz de her gün jilet yapmalıyım dediniz. Ben de bunu takıntı haline getirip kendinizi boşuna yormayın kış mevsimi biraz idare edin iyi sonuç verelim dedim. Ben paramı iade alayım dediniz tabi iade ederiz dedim. Bize 26 Aralıkta geldiniz. O gün iş çıkışı saat 19 civarı olduğu için ertesi gün iade işleminizi yaptık size. İade dekontunu ertesi gün yollamamıza ve bankanıza geçiş süreci olduğunu söylememize rağmen defalarca mesaj attınız. Size tüm uyarılarımıza rağmen prosedüre uymayacağınızı ve başarılı sonuç veremeyeceğimizi düşündüğüm için paranız iade edildi. Haksız yere bizi karalamaya çalıştığınız için ve size ertesi gün iade dekontu gönderdiğimiz halde yalan beyanda bulunduğunuz için bu yazınızı avukatıma iletiyorum” Dedi

Elif Dinçeraslan Polikliniği'nde yaşanan ‘Doktora saygısızlık’ konusunun ileri günlerde dava konusu olursa, Doktor Elif hanım ile Eczacı Elif Dinçeraslan iddialarını mahkemede hakime anlatacaklar.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.