Dokuz ilde bin çocuğa ücretsiz bin tablet ve öğün

Dokuz ilde bin çocuğa ücretsiz bin tablet ve öğün

Dünyanın en büyük kahvaltılık gevrek üreticisi ve lider atıştırmalık şirketi Kellogg, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı ve Migros iş birliği ile çocukların eğitimine destek verdi.

Gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projesi kapsamında Ankara, Antalya, Batman, Bursa, Denizli, Eskişehir, Giresun, İstanbul ve Mardin’de yaşayan ihtiyaç sahibi bin çocuğa ücretsiz tablet bilgisayar dağıtıldı.
İnsanların besin ihtiyaçlarını tam olarak karşıladıkları iyi ve adil bir dünya vizyonuyla çalışan Kellogg, ‘Gelecek Onların Elinde’ sloganından yola çıkarak globalde uyguladığı ‘Daha İyi Günler’ projesini Türkiye’de de hayata geçirdi. Proje kapsamında dünya üzerinde 1 milyar insanın ihtiyaç duyduğu besinleri sağlayan Kellogg, Türkiye’de ise onları lezzetli besinlerle sevindirmek ve tam potansiyellerine ulaşmalarına yardımcı olmak için bin çocuğa bin tablet ve on beş bin öğün Coco Pops dağıttı. Kellogg, geçen mart ayından itibaren Migros mağazalarında satışa sunulan ürünlerinin gelirini TEGV’in desteği ile Türkiye’nin dört bir yanındaki teknolojiye erişimi olmayan çocukların eğitimine ve günlük öğün ihtiyacına aktardı.

cocuk-2-101445746.jpg


Eğitime katkı


Kellogg Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı, Kellogg’un tüm dünyada ihtiyaç sahiplerine kahvaltılık öğün ulaştırdığı ‘Daha İyi Günler’ projesinin Türkiye’de ilk kez hayata geçtiğini söyledi. Kellogg’un sosyal sorumluluk projeleri kapsamında ihtiyaç sahiplerine destek olmaya devam edeceğini belirten Yazıcı, “Kellogg Türkiye olarak çocuklarımıza destek olmak, çevrimiçi eğitimden faydalanmalarını istedik. Gerçekleştirdiğimiz iş birliğinden büyük memnuniyet duyuyoruz çünkü ihtiyaç sahibi çocukların eğitimine ve öğün ihtiyacına katkı sağlamak bizim için her şeyden önemli. Çocukların gelişimini önemsiyor ve gelecekte başarılı olmalarını öncelik edinerek hareket ediyoruz. Vizyonumuz gereği insanların sadece doymak için yemelerini değil, besin ihtiyaçlarını da tam olarak karşıladıkları iyi ve adil bir dünya oluşturmak için çalışıyoruz. Bundan dolayı da ‘Gelecek Onların Elinde’ sloganından yola çıkarak bu projeyi hayata geçirdik. Çocuklarımızın yüzündeki mutluluğu görünce projemizin asıl amacına ulaştığına inanıyoruz” dedi.

Yazıcı, çocukların pandemi sürecinde uzaktan eğitimi daha verimli geçirmeleri için TEGV iş birliğiyle gerçekleştirdikleri bu projeyle ihtiyaç sahibi çocuklara tablet bilgisayar yardımında bulunduklarını belirtti. Yazıcı, sözlerini şöyle sürdürdü: “Türkiye’deki projemizde çocuklarımıza tabletlerini ulaştırırken aynı zamanda Coco Pops ürünlerimizi sunduk, besleyici ve keyifli bir öğünle buluşmalarını istedik. Ankara, Antalya, Batman, Bursa, Denizli, Eskişehir, Giresun, İstanbul ve Mardin’deki ihtiyaç sahibi çocuklar dağıttığımız tablet bilgisayarlarıyla EBA sistemine rahatlıkla giriş yapabiliyorlar. Ayrıca TEGV’in Fen, Matematik, İngilizce, Bilişim, Okuma, Sosyal ve Duygusal Öğrenme alanlarında sunduğu okul destek programlarına da ulaşmaları mümkün.”


Kellogg hakkında:


Kellogg Şirketi (NYSE: K) olarak vizyonumuz insanların yalnızca karınlarını doyurmak için yedikleri değil, besin ihtiyaçlarını tam olarak karşıladıkları iyi ve adil bir dünyadır. Güvenilir markalarımızla, herkesin sofrada bir yer bulduğu, daha iyi günler için çalışıyoruz. Halihazırda dünyanın 180 ülkesinde Kellogg’s tahıl gevrekleri sevilerek tüketilmektedir. 20’den fazla ülkede üretim tesisi bulunan Kellogg, dünya çapında güçlü markalara sahiptir: Pringles®, Cheez-It®, Special K®, Kellogg's Frosted Flakes®, Pop-Tarts®, Kellogg's Corn Flakes®, Rice Krispies®, Eggo®, Mini-Wheats®, Kashi®, RXBAR®, MorningStar Farms® bunlardan bazılarıdır.

Kellogg’un dünyada net cirosu 2020 yılında yaklaşık 13.8 milyar dolardır, temelde atıştırmalık ürünler ve kahvaltılık gevrek, dondurulmuş gıda ve noodle gibi pratik yiyeceklerden oluşur. Kellogg’s® Better Daysplatformunun bir parçası olarak, dünyada açlığı sonlandırmaya yardımcı oluyor ve 2030 yılına kadar 3 milyar insan için “daha iyi günler” sağlamayı hedefliyoruz.

Kellogg, Türkiye pazarına 2005 yılında giriş yapmıştır. Türkiye pazarında güçlü bir oyuncu olan Kellogg, Kellogg’s Corn Flakes, Coco Pops, Special K, Pringles gibi bilindik markalarıyla tüketicilerine lezzetli ürünler sunmaktadır.
Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı hakkında:

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı, ilköğretim çağındaki çocuklarımızın, daha güzel bir çocukluk yaşamaları ve yarınlara umutla bakmaları için çok yönlü bir eğitim desteği almalarını ve yeni nesil öğrenme olanaklarından faydalanmalarını amaçlıyor. Türkiye genelinde, 25 yerleşik ilde 8 Eğitim Parkı, 30 Öğrenim Birimi, 20 Ateşböceği (Mobil Öğrenim Birimi) ile çocuklarımıza hizmet vermeyi sürdürüyor. Eğitim Gönüllüleri, her yıl yaklaşık sekiz bin gönüllüsünün desteğiyle kuruluşundan bu yana 3 milyona yakın çocuğumuzun aydınlık geleceğine katkı sağladı. Eğitimde özgün modeli ile ulusal ve uluslararası iş birlikleri bulunan TEGV, 2007 yılında Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni imzaladı.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.