EBİTS İnovasyon ve Otomasyon'dan  Narlıdere'de açılış!

EBİTS İnovasyon ve Otomasyon'dan  Narlıdere'de açılış!

EBİTS İnovasyon ve Otomasyon, ilk şubesinin resmi açılışını Narlıdere'de yaptı.

Açılış töreninde İESOB Başkanı Zekeriya Mutlu, İZSİAD Başkanı Hasan Küçükkurt,  BATÜDER Başkanı Akın Kazançoğlu, Nak Kargo Kurucu Ortaklarından Koçali Al ile birlikte İzmir iş dünyasının tanınmış simaları bir araya geldi. 

Törende konuşan Gafur Alişer,  “Anatolia Strateji İş Geliştirme Ltd. Şti. ile Egebeta İnovasyon Teknik Servis A.Ş. arasında yapılan iş geliştirme programıyla EBİTS Teknik Servis bölgede en yetkin ve hızlı servis hizmetini sağlayacak” dedi.

Alişer, EBİTS'in teknik servis hizmetlerinde Çeşme, Urla ve Güzelbahçe hattında yaz boyunca 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet üretmek için yola çıktığını dile getirdi. Çeyrek asırdır hizmet verdiği sektörde, onbinlerce müşteriyle güvene dayalı bir ilişki kurduklarını ve bugün elde ettiği birikimleri Anatolia Strateji İş Geliştirme Ltd. Şti. ile sektördeki işletmelerle paylaşmanın mutluluğunu yaşadığını belirten Genel Koordinatör Gafur Alişer,  “Danışmanlığını üstlendiğimiz EBİTS de, hızlı, nitelikli ve kaliteli teknik servis hizmeti sunarak sektörde fark yaratacak. Önümüzdeki süreçte Karşıyaka, Bornova ve Gaziemir şubeleri de faaliyete geçecek. 

90'lı yıllardan sonra gelişen otomasyon çağının ciddi anlamda bakım hizmetlerine ihtiyacı var.  Yeni ürünlerin takılması çare değil; mevcut ürün bakımının yapılması da çok önemli. EBİTS bu açığı kapatmak için kuruldu. Narlıdere EBİTS İnovasyon Otomasyon, müşterinin beklenti ve ihtiyaçlarını doğru tespit ederek hızlı çözümler üretecek. Müşteri bölge haritasına göre teknik servis hizmetine ne ödeyeceğini en baştan bilecek. Onarımı düşünülen ürünün 3 gün sonra yine sizi üzerek ekstra masraflara yol açmasının önüne geçerek en baştan yeni ürün alternatifleri sunarak çözüm üretecek” diye konuştu.

KALİTELİ TEKNİK SERVİS 

Otomasyon sektöründe yıllardır her zaman en iyi hizmeti sunmaya çalıştıklarına dikkat çeken Alişer, “Anatolia Strateji İş Geliştirme Ltd. Şti  ile bu birikimi sektöre yansıtacağız. Bu süreç içinde kendimize ve müşterilerimize en doğru en nitelikli prensiplerle hizmet verme gayreti içinde olduk. Özellikle bir markayı marka yapan değerleri ve prensipleri olduğunu öğrendik. Ürün arızasının en doğru ve dürüst şekilde tespit edilerek en faydalı çözümü üretebilme ve en güvenilir bilgiyi paylaşmayı düstur edindik. Geçici arıza onarımı yapmaktan kaçınarak arızalı ürünün verimliliğini net olarak gözler önüne serdik. Bölge haritaları belirleyerek ve bu haritalara göre bütçelemeyi en dürüst şekilde önceden paylaşarak güvenilirliğimizi pekiştirdik. Belirlediğimiz lokasyonlarda çok hızlı teknik servis organizasyonları oluşturuldu ve uygulandı. Bir telefonla 24 saat 365 gün ulaşılabilme ve servis hizmeti verebilme organizasyonları gerçekleştirdik. Nitelikli ve güvenilir ve güler yüzlü teknik servis için deneyimli ekipler oluşturuldu” ifadesini kullandı.
 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum