GAYRİMENKUL'UN HER ALANINDA FIRST CLASS HİZMET

GAYRİMENKUL'UN HER ALANINDA FIRST CLASS HİZMET

Alsancak'ta 2008 yılında açtığı ilk şubenin ardından sektörde güven ve kaliteli hizmetle büyüyen First Class Gayrimenkul, Bornova, Bayraklı, Gaziemir ve Karşıyaka ofisleriyle sektörde aranan marka oldu.

First Class Gayrimenkul olarak müteahhit firmalara bölge - müşteri analizinden başlayarak çok geniş bir yelpazede hizmet sunduklarını belirten First Class Trust Union Yönetim Kurulu Başkanı Gülçin Okay, “Arazi alımı, konsept proje oluşturma ve fiyatlandırmanın yanı sıra; medya planlamadan proje satış ekibi kurmaya, CRM sistemi ile müşteri takibinden daire teslimlerine kadar tüm süreçlerde müşterilerimizin yanındayız. Bina yönetimi ve 2'nci el satış-kiralama çalışmalarını da şirket bünyemizde sunuyoruz” diye konuştu.

 

İZMİR'DE İLK VE TEK

 

Bina yönetimi alanında da aktif çalışmaya başladıklarını anlatan Okay, projelerin değerinin korunarak artırılabilmesinde bina yönetiminin önemine dikkat çekti.

 

İzmir'in bina yönetimi alanında henüz yolun başında olduğunu kaydeden Gülçin Okay “İzmir'de bu alanda profesyonel hizmet veren bir yapılanma yok. Bundan dolayı bu alanda İzmir'de ilk ve tekiz. Küçük çaplı amatör iş yapan firmalar elbette mevcut; ancak onlar da büyük projelere hizmet sunabilecek kapasitede değil. Daha çok 10 - 15 dairelik binalara hizmet verebilecek durumdalar ve 100 - 150 konutluk bir projeyi yönetebilme yetkinliğinde değiller. Biz İzmirli bir firma olarak, İzmir'deki bu alandaki açığı kapatma amacındayız. Ortaya konulan projenin ömrü, satışıyla bitmiyor. Aslında, satışıyla başlıyor bile diyebiliriz. Projenin itibarını koruyabilmesi ve değer artışını sürdürebilmesi de kaliteli modern bir yönetimden geçiyor. Kaliteli yönetim, hem yatırımcılara, hem de müteahhit firmalara uzun vadede prestij ve kar sağlıyor” diye konuştu.

 

EN ÖNEMLİ YATIRIM YETİŞMİŞ ELEMAN

 

Proje pazarlama ve ikinci el satışında farklı kulvarlar olduğunu hatırlatan Gülçin Okay, bünyelerinde proje pazarlama ve emlak satış departmanlarını ayırdıklarını söyledi. Bünyelerindeki personelin mesleki gelişimine de büyük önem verdiklerinİ vurgulayan Okay, “İhtiyacımız olan çok net eğitimleri sade bir şekilde veriyoruz. Çalışanlarımız da bunu alıyorlar ve uyguluyorlar. Diğer yandan kurumumuza birini katarken sadece katmak için değil, kurumumuzun uzun dönemli bir parçası olması için alıyoruz. Bu da kurumumuzla çalışanlarımızın bir aile olmasını ve verdiğimiz eğitimlerin başarıya ulaşmasını sağlıyor” ifadesini kullandı.


ÖNCELİK KALİTE

Amaçlarının çok iş alarak değil, iyi hizmet vererek kaliteleriyle farklılaşmak olduğunu dile getiren Gülçin Okay şunları söyledi: “Çok fazla iş almak, zamanla kaliteden ödün vermek anlamına da geliyor. Bundan dolayı İzmir dışındaki projelere girmeyi henüz doğru bulmuyoruz. Bizim önceliğimiz hizmet verdiğimiz müşterinin mutluluğu. Kalite anlayışımız da, bizi diğer firmalardan ayıran ve markalaşmamızı sağlayan özelliğimiz olarak ortaya çıkıyor. Bundan dolayı işlerimizi alırken ve müşterilerimizi belirlerken teklifle değil, gelen referanslarla hareket ediyoruz”

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.