GNC MAKİNA YILI %200 BÜYÜME İLE KAPATTI

GNC MAKİNA YILI %200 BÜYÜME İLE KAPATTI

GNC Makina’nın Genel Müdürü Emre Seçkin, 2020 yılında pandemiye rağmen nasıl büyüdüklerini, 2021 yılına yönelik hedeflerini, yatırımlarını ve yeni projelerini anlattı.

Talaşlı imalat sanayisinde varlık gösteren GNC MAKİNA, hedefinin iki katı büyüyerek önemli bir başarı elde etti. GNC Makina Genel Müdürü Emre Seçkin, hedeflerinin üstünde büyümelerinin nedeni olarak müşteri memnuniyetini gösteriyor. Seçkin, ‘Müşteri memnuniyetinde ortalama %92 oranında bir başarı sağladık. Sektörde Net Tavsiye Skoru (NPS) araştırması ve ölçümünü yapan tek şirket GNC Makina. 2020 yılı NPS değerimiz 80 olarak gerçekleşti. Satış yaptığımız müşteri dağılımına baktığımızda yeni müşteri oranımızın da hedeflerimizin üzerinde gerçekleştiğini görüyoruz. Daha önce temas kurmadığımız alanlara da nüfuz ederek, pazar payımızı artırdık’’ dedi.

‘DİJİTAL DÖNÜŞÜM FAALİYETLERİMİZ HIZ KAZANDI’’

Savunma sanayine üretim yapan firmalarla, ihracata yönelik çalışan yerel üreticilere yapılan satışlarda en yüksek paya sahip olduklarını söyleyen Seçkin, 2021 yılı çalışmalarını ve hedeflerini anlattı.

Seçkin, imalat sanayinde, üretim alanında, ‘’maliyet-fayda’’ dengesini optimum seviyede sağlayan makinalarla hizmet verdiklerini söylerken önceliklerinin; teknolojik yatırımları artırmak, dijital dönüşüm faaliyetlerine ağırlık vermek, artan talep ve ihtiyaçlara anahtar teslim projelerle yanıt vermek olduğunu belirtti.

 ‘‘YENİ DİSTRİBÜTÖRLÜĞÜMÜZ İLE GÜCÜMÜZE GÜÇ KATACAĞIZ’’

Özellikle üreticilerin verimliliklerinin artırılmasına yönelik danışmanlık hizmetlerini ve iş üstü eğitim faaliyetlerini çeşitlendirdiklerini ifade eden Seçkin ‘’Sektörde önemli bir açığı kapatacağını düşündüğümüz Alman menşeili büyük bir üreticiyle distribütörlük görüşmelerimizi sonuçlandırmak üzereyiz, 2021 başında bununla ilgili duyurularımızı yapacağız. Bunlara ek olarak çalışanlarımızın eğitim ve gelişim planlarını destekleyici yönde çeşitli aksiyonlar planladık’’ dedi.

‘HEDEFİMİZ SEKTÖRÜMÜZDE İLK TERCİH OLMAK’’

2021 yılının stratejik odağında çalışanların gelişimi ve yetkinliklerinin artırılması olduğunu ifade eden Seçkin, üreticiye değer katacak şekilde optimizasyon sağlayacaklarını belirterek, müşterilerin en önemli iş ortağı olduklarının altını çizdi. Türkiye çapında bölgesel etkinlikleri, hizmet çeşitliliğini artırmayı ve dijital dönüşüm faaliyetlerini önemsediklerini de sözlerine ekledi.

‘’YENİ YATIRIMLAR TAMAMLANACAK’’

’Showroom, eğitim alanları ve satış sonrası hizmetleri artıracak yeni tesisleri de 2021 yılı yatırım planları arasında gören Seçkin, üreticilerin verimliliği için bunları yapmanın şart olduğunu düşünüyor.

‘’İSTİHDAMA VE İHRACAT GÜCÜNE DESTEK’’

Takım tezgâhlarının imalat sanayisinin ana unsurlarından biri olduğunu ifade eden Seçkin ‘’Her ürünün üretilmesinde mutlaka bir takım tezgâhının kullanıldığını, bir imalat sürecinde ana teknoloji olabileceği gibi, başka bir sektörde destekleyici unsur olarak da konumlanabileceğini, dolayısıyla gelişmiş ülkelerin sanayilerinin temel taşlarında takım tezgâhları olduğunu vurguladı.

GNC Makina temsilcisi olduğu markalar ve sunduğu hizmetler ile ülkemiz imalat sanayisine, ihracat gücüne ve istihdamına destek oluyor. Verdiği hizmetle Türk ekonomisine katkı sağlayan GNC Makina, takım tezgahlarını kullanacak operatörlere, tezgahta üretilecek ürünleri geliştiren tasarımcılara, üretim ve planlama uzmanlarına, ihracat yöneticilerine ve bir çok kesime iş olanağı sağlıyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.