Gradiva, Dünya Markası Olma Yolunda

Gradiva, Dünya Markası Olma Yolunda

Pırlantayı özel tasarım mücevher ile buluşturan Gradiva, üçüncü kuşak temsilcilerinin de ekibin bünyesine katılmasıyla birlikte hedeflediği dünya markası olma yolunda hızla ilerliyor.

Türkiye’nin en güvenilir mücevher markalarından biri olan Gradiva Mücevher, nesilden nesile aktardığı mücevher geleneğini 52 yıldır sürdürüyor. Gradiva, ‘Her Mücevher bir Fidan’ ve ‘Her Mücevher bir Umut’ kampanyalarıyla da doğaya ve eğitime verdiği desteği sürdürüyor. Estetik ve güzellik kavramlarını babası ile çalıştığı dönemlerde pekiştirdiğini söyleyen Gradiva Mücevher Kurucusu, Haluk Gezmez, babasının temellerini attığı mücevher firmasının bugünlere gelmesini sağlayan isim. Yıllar içerisinde edindiği ilkeler doğrultusunda Türkiye’nin en güvenilir mücevher markalarından biri olmayı başardıklarını dile getiren Gezmez, “Çocukluğum işini aşkla yapan değerli taş ustaları arasında geçti. Esnaflık terbiyesini, mesleğin adabını, görgü kurallarını çalıştığım Ermeni ve Süryani ustalarımdan öğrendim. Bugün, dijitalleşen dünyada global vizyonumuz ve köklü değerlerimiz ile birlikte markamızı sürekli yenilemeye devam ediyoruz. Artık sadece Türkiye’de tercih edilen bir mücevher markası olmanın yanı sıra tüm dünyanın tercih ettiği bir mücevher markası olmak için çalışıyoruz” dedi.

Gradiva İsmi Nereden Geliyor?

Gradiva, Latince ‘yürüyen kadın’ anlamına geliyor. İtalya’da Vezüv yanardağının patlamasıyla küller altında kalan Pompei antik kentindeki kazılarda bulunan bir kadın rölyefine bu ad verilmiş. Roma arkeoloji müzesinde yer alan rölyefte eteğini yukarı kaldırarak zarifçe yürüyen bir kadın tasvir edilmiş. Bu rölyeften esinlenen Haluk Gezmez, Gradiva markasını modern dünya kadınının estetik ve zarafetini temsil edecek olan Gradiva ismi ile özdeşleştirmiş.

3.jpg

En Büyük Mutluluk Doğru Tasarımı Doğru Kişi ile Buluşturmak

Doğru tasarımı doğru kişiyle buluşturmanın en büyük mutluluk olduğunu dile getiren Haluk Gezmez, bunun yılların tecrübesiyle edinilen bir zanaat olduğuna değiniyor. “Müşterilerim ile dost oldukça onları daha iyi tanıyor ve artık hangi tasarımlardan hoşlanıp hangilerinden hoşlanmayacaklarını tahmin edebiliyorum. Amacım misafirlerime onları en iyi ifade edecek olduğunu düşündüğüm mücevherleri sunmak” dedi.

1.jpg

Gilda by Gradiva Pandemiyle Doğdu

Şirketin bünyesinden doğan Gilda by Gradiva markasının günlük kullanıma uygun, özellikle gençlere hitap eden bir yapıda kurulduğuna değinen Haluk Gezmez, marka temellerinin oğlu Enis Gezmez’in önderliğinde Toronto’da atıldığına dikkat çekti. Aldığı uluslararası eğitim ve iş tecrübesiyle markaları dünya pazarına açma yolunda öncülük eden oğlu Enis’in ekibe dahil olmasıyla birlikte güçlenen bir yapıda olduklarına değinen Haluk Gezmez, Gilda by Gradiva’nın önümüzdeki çeyrekte yepyeni koleksiyonlarını piyasaya sunacağına da değindi.

Hedef Avrupa, Amerika, Ortadoğu

Gradiva mağazalarını yurt dışından ziyarete gelen misafirlerin tasarımlara yoğun ilgi gösterdiğine de değinen Gezmez, “Uzun vadede hedefimiz Londra, New York ve Dubai gibi global pazarlardaki misafirlerimize ulaşmak ve tasarımlarımızı tüm dünyaya tanıtmak” dedi.

4.jpg

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.