Hotline'dan Yüzde 100 Büyüme Hedefi 

Hotline'dan Yüzde 100 Büyüme Hedefi 

Hotline ile Ege ve Akdeniz Bölgesi'nde önemli bir pazar payı elde ettiklerini belirten Kristal Gıda Ege Bölge Müdürü Harun Çelikel, 2020 yılında % 100 büyüme gerçekleştirdiklerini söyledi. 

Yüzde yüz yerli bir firma olarak 4 fabrikada üretim gerçekleştirdiklerini anlatan Çelikel, Balıkesir, Edremit, Kırıkkale ve Sapanca'daki tesisleriyle Türkiye'nin en büyük gazlı içecek, su, maden suyu ve enerji içeceği üreticisi olduklarını dile getirdi.  Mahmut Erdoğan'ın kurduğu ve Burak Erdoğan'ın Genel Müdürlük görevini yürüttüğü Kristal Gıda'nın Türkiye'deki önemli firmalara çözüm ortaklığı da sunduğunu vurgulayan Çelikel, private label üretimleri de gerçekleştirdiklerini kaydetti. 

2021'DE % 100 BÜYÜME HEDEFLİYORUZ

Türkiye'nin her noktasında ürün satışı gerçekleştirdiklerini belirten Harun Çelikel,  “Türkiye'de ağırlıklı olarak enerji içeceği üzerine yatırım yapıyoruz. Enerji içeceği sektöründe önemli bir pazar payına sahibiz. Bulunurluk olarak Ege ve Akdeniz'de % 90 üzerindeyiz. Marka bilinirliğimiz de önemli bir seviyede. Türkiye'de üretilen enerji içecekleri arasında bilinirlik ve marka algısında 2'nci sırada yer alıyoruz. Türkiye çapında distribütör kanalında çalışıyoruz. Hemen hemen her ilde alt bayiliklerle sahada yayılıyoruz. Ege ve Akdeniz'de enerji içeceği konusunda iyi bir noktadayız. Pandemiye rağmen 2020 yılında ülke genelinde % 100 büyüme gerçekleştirdik. 2021 yılı için de % 100 büyüme hedefimiz var. Bu yılın ilk 3 ayında bu doğrultudaki hedeflerimizi gerçekleştirmiş bulunuyoruz” diye konuştu.

hotline.jpeg

ENERJİ İÇEÇEĞİ PAZARI YÜKSELİŞ TRENDİNDE

Hotline markasıyla 2014 yılından beri satış gerçekleştirdiklerini, Ege ve Akdeniz'de ciddi bir satış grafiğine sahip olduklarını belirten Ege Bölge Müdürü Harun Çelikel, cirolarının % 70'ini enerji içeceğinin oluşturduğunu söyledi. 

Enerji içeceği pazarının her geçen yıl büyüdüğünü Ege Bölgesinde de Hotline markasının sevilerek tüketildiği bilgisini veren Çelikel sözlerine şöyle devam etti: “Enerji içeceği pazarı her yıl % 30 büyüyor. Buna rağmen insanların aklında enerji içeceği sağlıksızmış gibi bir algı var. Aşırı tüketildiğinde her ürün zararlıdır. Biz Hotline'ı  % 100 doğal şekerden üretiyoruz. İçeriğindeki vitamin değerleri yüksek. Taorin ve diğer sağlıklı içerikler bulunuyor. Enerji veren metabolizmayı hızlandıran bir etkisi var. Hotline 250 ml, 500 ml ve 1 litrelik ambalajlarda satılıyor. Sadece sporcular değil, her sağlıklı bireyin günde bir tane içmesi gerekir. Ürünlerimiz Ege ve Akdeniz bölgesinde yaz kış tüketiliyor. Yaz aylarında en fazla % 5'lik bir fark oluyor. Marka bilinirliğimiz çok yüksek. Şimdi de yeni ürünümüz doğal maden suyu ve meyvelerin karışımı olan Mohito ile raflardayız. Olumlu geri bildirimler alıyoruz” 

KALİTEYİ ÖN PLANDA TUTTUK 

Hotline markası olarak kaliteyi her zaman en üst seviyede tuttuklarını ve dağıtımda da bölgenin en iyileriyle çalıştıklarını kaydeden Harun Çelikel sözlerini şöyle sürdürdü: “İlk günden beri kaliteyi kesinlikle bozmadık. Müşteri ilişkilerimizi her zaman geliştirdik. Süreklilik arzettik ve ürünün arkasında durduk. Müşterilerimizle iletişimimiz çok iyi. Düzenli ziyaretler ve istikrar en önemli etkenlerden birisi. Distribütörlerimizin iyi olması da bize başarıyı getirdi. Güven duygusu çok önemli. Firmaları hep destekledik. Karşılıklı bir destek gördük. İhracatta özellikle Arap ülkeleri ve diğer önemli pazarlara yönelik çalışmalarımız sürüyor. Her geçen gün yurtdışı pazarımızı da büyütüyoruz” 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum