İdis işitme merkezinde "temassız hizmet"

İdis işitme merkezinde "temassız hizmet"

Türkiye’nin önde gelen işitme merkezlerinden İDİS, Korona Virüsü ile mücadele kapsamında “Temassız Hizmet” uygulamasını başlattı.

 Ürünlerindeki “Uzaktan Erişim” özelliği kullanılarak işitme cihazlarına erişim sağlayabildiklerini belirten İDİS İşitme Cihazları İş Birimi Direktörü Barış Nargileci “Bu şekilde herhangi bir temas olmaksızın, uzaktan bağlantı ile gerekli cihaz ayarlamalarını yapılabilmekteyiz” dedi.

İstanbul, Türkiye, 01 Nisan 2020. Türkiye’nin önde gelen işitme merkezlerinden İDİS tarafından yapılan açıklamada, Korona Virüsü ile mücadele kapsamında bir dizi önlem alındığı kaydedildi. Alınan önlemler arasında, sosyal mesafenin korunmasına yönelik olarak “Temassız Hizmet” uygulamasının başlatıldığını kaydeden İDİS İş Birimi Direktörü Barış Nargileci “Ürünlerimizdeki Uzaktan Erişim özelliği ile işitme cihazlarına her yerden erişim sağlayabilmekteyiz.  Bu şekilde herhangi bir temas olmaksızın, hatta kullanıcılarımızın evlerinden çıkmalarına gerek kalmaksızın, uzaktan bağlantı özelliği ile gerekli cihaz ayarlamalarını yapılabilmekteyiz” dedi.

Sosyal mesafenin korunmasının salgının önündeki en önemli adımlardan biri olduğunu kaydeden İDİS İşitme Merkezleri İş Birimi Direktörü Barış Nargileci, “Korona Virüsüne karşı yürütülen zorlu mücadelede, İDİS olarak resmi otoritelerle yakın çalışmaktayız. Toplum sağlığı açısından son derece hassas bir dönemden geçiyoruz. Bu dönemde sosyal mesafenin korunmasını çok önemli bulduğumuz için süratle Temassız Hizmet uygulamamızı başlattık” dedi. Nargileci sözlerine şu şekilde devam etti, “İDİS olarak işitme merkezlerimizde gereken hijyen ve dezenfektasyon uygulamalarını en üst seviyede yapmaktayız. Türkiye çapındaki tüm işitme merkezlerimizde hafta içi her gün 11:00-16:00 ve Cumartesi günleri 11:00-15:00 saatleri arasında hizmet vermeye devam etmekteyiz. İşitme cihazı kullananların bu dönemde hizmetlerimizden eksiksiz şekilde faydalanabilmeleri için ekibimizle birlikte yoğun bir çalışma içindeyiz. İçinden geçtiğimiz bu hassas süreçte kullanıcılarımıza, evlerinden çıkmalarına gerek olmadan, ürünlerimizdeki  uzaktan erişim özelliği sayesinde cihaz ayarlama hizmetlerimizi sunmaya devam ediyoruz. “

KOVID-19 salgını ile mücadele çalışmalarında en önemli hususun hijyen ve sosyal mesafeyi korumak olduğunu belirten Nargileci, “Bu dönemde özellikle 65 yaş üstü vatandaşlarımızın sağlıklarını korumak daha da önem kazandı. Biz de İDİS İşitme Merkezleri olarak “Temassız Hizmet” uygulamamız kapsamında ürünlerimizin “Uzaktan Erişim” özelliğini kullanarak, kullanıcılarımızı evlerinde ziyaret etmeye gerek kalmayacak şekilde, hizmetlerinizi sunmaya devam edebiliyoruz” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum