Instagram’da hikaye istatistikleri

Instagram’da hikaye istatistikleri

Her gün birçok ziyaretçiye ev sahipliği yapan Instagram istatistikleri oldukça şaşırtıcı.

İstatistiklerin şaşırtıcı olmasındaki en büyük etkenin ise pandeminin de; etkisiyle herkesin eve kapanması ve insanların günün büyük çoğunluğunu bu platformlarda geçirmesine bağlanıyor.

Günlük 200 milyon ziyaretçiye ev sahipliği yapan Instagram’da; The Social Media Today’in sunduğu bilgilere göre her gün 500 milyon hikaye paylaşılıyor ve kullanıcıların platformda geçirdiği ortalama süre ise 53 dakikayı buluyor.

Instagram’da özellikle iş odaklı paylaşım yapan ve işletmelerine değer katan 25 milyon hesap bulunuyor. Bu verilere ek olarak Instagram’da en çok 18 ve 34 yaş grubundaki kişiler yer alıyor. Yine bu yaş grubunun Facebook ve Twitter etkileşimlerinin de Instagram üzerinden yüksek oranda olduğu belirtiliyor.

instagramda-gunde-kac-hikaye-paylasiliyor-iste-detaylar-1.jpg

Instagram kullanıcılarının rağbet ettiği bir diğer özelliği olan alışveriş için aylık olarak 130 milyon kişi paylaşım yaparken, kullanıcıların yüzde 15’i ile yüzde 25’i en çok yukarı kaydırma (swipe up) özelliğini kullanıyor. Instagram’ın Hikayeler özelliğinin bir parçası olarak karşımıza çıkan yukarı kaydırma bağlantıları; sayesinde pek çok reklam ve tanıtımın önü açılıyor.

2017 yılından 2020 yılına kadar ki süreçte Instagram; için hazırlanan istatistikte market hacmi de gözler önüne serildi. Bu yıllar arasında oldukça düşük başlayan Influencer market hacminin; 2020 yılında oldukça yüksek rakamlara ulaştığı gözüküyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.