‘İş’inizi büyütmenin yolu Bayim Olur musun Fuarı’ndan geçiyor

‘İş’inizi büyütmenin yolu Bayim Olur musun Fuarı’ndan geçiyor

Her yıl yeni girişimcileri markalarla buluşturmanın ötesinde birbirinden iddialı projelerin gün yüzüne çıkmasını sağlayan Bayim Olur musun Franchising Fuarı, sektörün nabzını tutmayı sürdürüyor.

Gıdadan ev dekorasyonuna, gayrimenkulden güzellik merkezlerine, spor merkezlerinden cafelere, kuru temizlemeden teknolojiye kadar geniş bir sektör yelpazesinden katılımcıların yer aldığı fuar, bu yıl 11-14 Ekim 2018’de kapıları açmak için gün sayıyor. 


Katılımcı marka, m2 ve ziyaretçi sayısı bazında Avrupa ve Ortadoğu’nun bir numaralı buluşma platformu Bayim Olur musun Franchising Fuarı, Medyafors Fuarcılık organizasyonu, UFRAD işbirliği ve Coldwell Banker Türkiye Ana Sponsorluğunda CNR Fuar merkezinde bu yıl 16. kez kapılarını açmak için gün sayıyor. 


KOSGEB’in desteğini arkasına alarak KOBİ’lerin iş kapısını aralayan fuar, istihdam oluşturma ve yeni iş alanlarının önünü açarak Türk ekonomisine önemli ölçüde katkı sağlıyor. Ziyaretçi, katılımcı sayısı ve yarattığı iş hacmi açısından her geçen yıl önemli başarılara imza atan fuar, yabancı yatırımcıların ajandasında da ilk sırada yer alıyor.  
bayim-olur-musun-franchising-ve-markali-bayilik-fuari--(1).jpg

Tedarikçiler 2. kez markalar ile aynı platformda…
 

Birbirinden farklı sektörlerden 300’den fazla katılımcının yer aldığı fuarda bu yıl da ‘Tedarikçi Özel Bölümü’ franchise veren markaları, ürün ve hizmet tedariki sağlayan markalarla bir araya getirmeye hazırlanıyor. 4 gün boyunca firmalar tedarikçilerini; tedarikçiler de müşterilerini aynı ortamda görebiliyor. 
 

Marka bizden, dükkan sizden…
 

74 farklı sektörü aynı çatı altında buluşturan Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, yeni bir atılımla, Perakende Alanları: AVM -Ticari Alanlar-Yönetim Kiralama Özel Bölümü’nü de bünyesine taşıyor. Bu yıl perakende sektöründe, franchise veren zincir markaları kiralama ve yönetim konularında; danışmanlık ve profesyonel hizmet verebilecek markalarla buluşturan fuar, markaların projelerini de göstermelerine olanak tanıyor. Markaların büyüme stratejileri kapsamında önemli bir görev üstlenen fuar, markaların doğru lokasyon seçimine de katkı sağlıyor. 
Fuar, ikili görüşmeler ile büyük bir zirveye dönüşüyor…


Son yıllarda alışveriş merkezlerinin sayısının artması franchise veren markalara da yeni büyüme alanları sağlamış, aynı zamanda da franchise alıcısı için de avantajlar sağlamakta. Yer bulunduktan sonra markanın kurumsal yapısı çerçevesinde mağaza yapılandırılıyor ve hizmete başlanıyor. Bayim olur musun Fuarı bu bilinçle, karlı ve doğru yatırım için tüm ihtiyaçları aynı platformda bir araya getiriyor. Paydaşlarınız ile aynı organizasyonda yer alacak markaların hedef kitlesine doğrudan ulaşma imkanı tanıyan fuar, seminerler, toplantılar, ikili görüşmeler ile büyük bir zirveye dönüşüyor. 


Detaylı Bilgi İçin ;Sevilay KIRCAN/skircan@medyafors.com
 

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.