İstanbul Culinary Cup 2017 Porland Ana Sponsorluğunda Gerçekleşti

İstanbul Culinary Cup 2017 Porland Ana Sponsorluğunda Gerçekleşti

41 yıldır sofra kültürünü geliştiren ürünleri ile hayatımızda olan Porland, Aşçılar Derneği ile birlikte İstanbul Culinary Cup 2017’de genç aşçılara destek oldu.

Her yıl farklı tasarım fikirleriyle yorumladığı sezonun trendlerini belirleyen koleksiyon ve ürünleri ile milyonlarca sofra kuran Porland, tasarımı nesnelerle değil, hayatın tamamı ile ilgili bir bakış açısı olarak görüyor. Bu amaçla yeni, dinamik bir yapıda sürekli değişen, ihtiyaçlara en uygun şekilde cevap verebilen, estetik ve ergonomik niteliğe sahip ürünler üretiyor.

Türkiye’de masaüstü tasarım konusunda trendleri belirleyen Porland, iç piyasada horeca ve perakendede sürdürdüğü liderliğinin yanı sıra dört ana kıtada 30’dan fazla ülkede sahip olduğu güçlü pazarı ile dünyanın sayılı üreticileri arasında yer alıyor. Porland’ın % 100 sert porselen ve kendi reçetesi ile dünya porselen literatürüne kazandırdığı Aluminalı porselen (Alumilite) olarak ürettiği ürünler büyük bir tasarım ekibi ile sanatı sofraya taşıyacak şekilde hazırlanıyor.

Her yıl pek çok farklı platformda, gastronomi alanında önemli organizasyonlarda ya da ev sahipliğini yaptığı etkinliklerde profesyonellerle buluşan Porland, yeme içme kültürünün gelişimi ve tüm dünyada Türk mutfağının tanıtımı adına çalışmalarını sürdürüyor.

Bu ilhamla İstanbul Culinary Cup 2017’nin ana sponsorları arasında yer alan Porland, 2 Nisan 2017 Pazar günü Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen organizasyonda farklı kategorilerde tüm yarışmaların sunum ürünlerini ve organizasyonun en büyük yarışma ayağı olan ‘’Star Şef’’ yarışma kazananlarına verilen büyük ödüllerin sponsorluğunu üstlendi. Aynı zamanda, Aşçılar ve Tedarikçiler Buluşması’na özel olarak tasarladığı porselen plaketleriyle de tüm kategorilerde katılan 200 yarışmacıya etkinliğin unutulmaz olmasını sağladı.

Profesyonel şeflerin yoğun ilgi gösterdiği İstanbul Culinary Cup 2017’de ulusal ve uluslararası şefler ve aşçılar, Türkiye’nin yedi bölgesinden aşçı derneklerinin yönetim kurulları ve üyeleri, meslek lisesi ve üniversitelerin gastronomi bölümü aşçı adayları, gurmeler, akademisyenler, mutfak yazarları, meslek eğitimcileri, blogerlar, Instagram yazarları ve medya olmak üzere yaklaşık 10 bin kişi ağırlandı.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.