İzmir markası Mariposa yurtdışında büyüyor!

İzmir markası Mariposa yurtdışında büyüyor!

Bebekler için giyimden mobilyaya ve aksesuvarlara kadar pek çok ürünü tek çatı altında sunan Mariposa, İzmirli kadınların organik hammaddelerden ürettiği ürünleri dünyaya pazarlıyor.

Markanın kurucusu ve tasarımcısı Ece Sarıoğlu, Mariposa'nın İspanyolca “kelebek” anlamına geldiğini ve tüm ürünlerin bebeklerin narin ve hassas yapısına uygun özellikte üretildiğini söyledi.

Kendisinin de üç çocuk annesi olduğunu belirten Sarıoğlu, perakende sektöründeki deneyiminden sonra hamilelik sürecinde aradığı sağlıklı ve aynı zamanda zevkine hitap eden ürünleri bulamayınca kendi markasını oluşturmaya karar verdiğini dile getirdi.

Ece Sarıoğlu, “Newborn Boutique Mariposa için tüm bebekler kelebek kadar hassas ve narin. Onlar her şeyin en iyisini, en güzelini hak ediyor. Markanın ürün gamında bebekler için yeni doğan setinden triko kıyafetlere; oyuncaktan mobilya takımına kadar her şey bulunuyor. Ürün gruplarının hepsi sertifikalı organik hammaddelerden üretiliyor” dedi.

HEM YURTİÇİ HEM DE YURTDIŞINA SATIŞ

Pandemi dönemini tedarik zincirinde yaşanan sıkıntılar ve sağlıklı ürünlere artan talep sebebiyle markasını yurtdışında büyütmek için fırsat olarak gördüğünü ifade eden Ece Sarıoğlu, ürünlerin Avrupa ve Amerika’da satışı için distribütörlük görüşmeleri yapmaya başladığını belirtti. 2011 yılında ilk mağazasını Bostanlı- Karşıyaka’da açtığını belirten Ece Sarıoğlu, şunları söyledi: “Şu anda İstanbul, Gaziantep, İzmir ve Ankara’da dört mağaza, yurt içi ve yurt dışında 25 bebek mağazasında cornerlarımız bulunuyor. Ürünlerin satışı aynı zamanda www.mariposabebe.com websitesinden de gerçekleşiyor”

GÜCÜMÜZÜ KADINLARDAN ALIYORUZ

Markanın tüm çalışanlarının kadınlardan oluştuğunu kaydeden Mariposa kurucusu Ece Sarıoğlu, markanın en büyük gücünü trikolarını ellerinde tek tek ören, tekstillerini göz nuruyla nakışlayan ikiyüz İzmir’li kadından aldığını vurguladı.

Başta Karşıyaka Kadın Kooperatifi olmak üzere üç kadın kooperatifi ile aktif işbirliği halinde olduklarını da söyleyen Sarıoğlu, “ Bu güç sayesinde hacmimiz ne kadar büyürse büyüsün, butik olmanın, kişiye özel üretim yaparak anneleri mutlu etmenin tadını çıkarıyoruz. Markamız bu kış sezonunda da toprak tonlarından ilham aldığı Terracota koleksiyonunu sunmaya hazırlanıyor. Sonbahar renklerinin toprak tonlarıyla keyifli harmonisiyle oluşan tasarımlar Ekim ayı itibariyle satış noktalarında ve websitesinde yerini alacak” ifadelerini kullandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.