İzmir Valiliği, Sosyal Market'in taşındığını açıkladı!

İzmir Valiliği, Sosyal Market'in taşındığını açıkladı!

İzmir Valiliği, Çadır Kent Alanında Bulunan Sosyal Market Bornova’daki “Sosyal Market ve Gıda Bankası’na Taşındığını duyurdu

İzmir Valiliği'nden yapılan açıklamada şunlar belirtildi;

İzmir Valiliği (BHİ) 30 Ekim'de meydana gelen 6,6 büyüklüğündeki depremin ardından depremzede vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını karşılanması kapsamında Aşık Veysel Rekreasyon alanında kurulan sosyal market, Valiliğimiz koordinasyonunda Bornova Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfının bünyesinde bulunan Sosyal Market ve Gıda Bankasına taşındı. 

Büyük bir dayanışma örneği doğrultusunda Türkiye’nin dört bir yanından gelen yardımlarla kurulan sosyal markette her bir bireyin toplamda 400 puan değerinde olacak kıyafet alma hakkı ve yanında kişisel bakım ihtiyaçları karşılanacaktır.  Depremin yaralarının hızlıca sarıldığı süreçte oluşturulan çadır kentlerde kurulan sosyal market ve ücretsiz giyim ile birçok vatandaşımızın ihtiyacı giderilmiş, Aşık Veysel Rekreasyon Çadır Alanında bulunan ücretsiz giyim mağazasında 03 Kasım tarihinden itibaren 3.615 kişiye kıyafet yardımı yapılmıştır. Sosyal Marketin yanında, 07 Kasım tarihinden itibaren faaliyete geçirilen ücretsiz giyim tırı ile de tüm çadır kentlere gidilerek 1.819 afetzede vatandaşımıza kıyafet ihtiyacı karşılanmıştır.

1-209.jpeg

Devletimizin tüm imkanları ile vatandaşlarımızın yanında olduğu deprem sonrasında Aşık Veysel Rekreasyon Çadır Alanında bulunan ücretsiz giyim mağazası ve ücretsiz giyim tırımızın faaliyetlerine son verilmiştir. 

20 Kasım tarihi itibariyle, Valiliğimiz koordinasyonunda afetzede Bornova İlçemizde Sosyal Market ve Gıda Bankasında faaliyete geçilmiş olup afetzede vatandaşlarımızın ihtiyaçları giderilmektedir. 

Bu kapsamda çadırda ve konteynır kentte kalan aileler başta olmak üzere, afete buralarda kalmayarak kendi imkanları ile ev kiralayan ya da   yakınlarının yanında kalan 3.750 kişi tespit edilmiştir. 

 Yardımların planlı ve düzenli yapılması ve pandemi sebebiyle de yoğunluk oluşturmaması açısından tespit edilen vatandaşlarımıza iletişim numaralarından ulaşılacak, randevu sistemiyle günde 10 ailenin ihtiyacı karşılanacaktır. 
 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.