Jetpark: Depoluyor, kiralıyor, satıyor!

İzmir Adnan Menderes Havaalanı karşısında 11 dönüm alanda hizmet veren Jetpark, araç sahiplerine büyük kolaylık sağlıyor.

Jetpark’ın 2015’te kurulduğunu anlatan Şener, “Şu anki yerimize 3 yıl önce taşındık. 11 bin metrekare alanda hizmet veriyoruz. Araç depolama, araç kiralama, ikinci el-sıfır araç satış, ekspertiz ve yıkama hizmeti veriyoruz. İşimizin büyük kısmı ikinci el ya da sıfır araç satışı üzerine oluyor” dedi.

Ayrıca otopark hizmeti de verdiklerini belirten Necdet Şener, şu bilgileri verdi:

“Havalimanına gidecek olan müşterilerimiz web sitemizden bizi buluyor… Gelip buraya araçlarını park ediyorlar, havaalanına transferlerini biz sağlıyoruz. Dönüşte yine biz alıyoruz. Bildiğiniz gibi havalimanında malum fiyatlar çok fazla, otopark fiyatları bizde çok hesaplı. İsteyen anahtarlarını yanına alıyor, isteyen bize bırakıyor. Hizmetlerimiz çok çeşitli. Mesela aracı için yıkama hizmeti istiyor, anahtarı bırakıyor. Veya ekspertiz hizmeti veriyoruz. Hasar control yapılıyor. Ya da detaylı temizlik hizmeti istiyor. Bizim anlaşmalı olduğumuz firmalara istenirse bakımlarını bile yaptırıyoruz.”

Fiyatları yüzde 60-70 daha uygun

Havaalanına yakınlığı Jetpark’ın tercih edilmesini sağladığını belirten Şener, “Fiyatlarımız birinci gün 55 TL diğer günler 7. güne kadar artı 15 TL. 7. günden sonra 15. güne kadar sadece artı 10 TL ve daha sonra ki günlerde artı 5 TL’ye düşüyor. Ayrıca sürekli yurtdışı seyahat eden müşterilerimiz oluyor, onlar abonelik istiyor. Uygun abonelik sağlıyoruz. Üç, altı aylık veya bir yıllık olarak. Havaalanında saati 25 lira günlüğü ise 175 lira” diye konuştu.

Oto kiralama şirketlerine depolama hizmeti

Şu an anlaşmalı oldukları 5 rent a car firmasının filolarının kendi parklarında durduğunu belirten Jetpark Finans Müdürü Necdet Şener, şunları söyledi:

“Bizim burası bin araçlık otopark. 750 araçlık ikinci bir otoparkımız daha var. Ve yıkama servisimiz de. Araçları 24 saat güvenlik altında hem koruyoruz, hem depoluyoruz. Havaalanında ki kurumsal rent a car firmalar, depolama için bizi tercih ediyor. Ayrıca dediğim gibi sıfır ve ikinci el satışlarımız var. İkinci el aracı olanlar getirip bırakıyorlar araçlarını.. sahibinden.com’da kurumsal olarak üyeliğimiz de var. Bütün araçlarımızı orada tanıtıyoruz. Takas şeklinde de oluyor. Güvenilir araç almak isteyenler bizi tercih ediyorlar. Bağımsız çalışan ekspertiz firmaları var. Alıcı aracı almaya karar verdiğinde ilk önce herşeyini kontrol ettiriyoruz. Bakın motoru, şase numarası, plakası kontrol edin diye. Müşterimizi ekspertiz firmasına bizzat kendimiz götürüyoruz. Aracı sattıktan sonra 6 ay garanti veriyoruz. Çünkü bizim aldığımız araçlar maksimum 6 yaşında. Genel olarak 2018-19-20 ve 21 araçları tercih ediyoruz. Düşük model araçla çalışmıyoruz. Bizim İzmir, İstanbul, Bursa bağlantılı olduğumuz firmalar var. Mesela 30 araç Renault, 30 araç Fiat veya 20 araç paket olarak alıyoruz. Filo indirimimiz var. Müşterilerimize piyasasının da biraz altında satıyoruz. Çok müşterimiz var bizden blok olarak 15 araç alan.

Lastik Oteli...

Rent a car firmaları yazlık veya kışlık lastiklerini getirip bize bırakıyor. Biz zamanı gelince değiştirip muhafaza ediyoruz. Otomobile bakım hizmeti de verdiğimiz için otomobil oteli, hastanesi gibiyiz. Amacımız bu şirketi daha iyi noktalara getirmek. Hedefimiz tam bir tanınma, tam bir kurumsallık.”

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.