JUICE PLANET, “SAĞLIKLI YAŞAM”IN ADRESİ OLACAK!

JUICE PLANET, “SAĞLIKLI YAŞAM”IN ADRESİ OLACAK!

Kurulduğu 2009 yılından bugüne hızlı bir büyüme trendi izleyen JP Gıda, bünyesindeki Juice Planet zincirinde 2018 yılı ile birlikte yeniden yapılanma sürecine girdi.

“Sağlıklı Yaşam” temasını temel strateji olarak belirleyen JP Gıda, Türkiye yapılanmasındaki tüm şubelerini bu stratejiye göre revize ediyor. Bu kapsamda kalite ve hizmet standartlarının dışında kalan dokuz şubesini kapatan JP Gıda, standartlarına uygun yeni şubeler açma kararı aldı.   


Taze, doğal ve sağlıklı meyve-sebze karışımları üreten Juice Planet’in, uluslararası bir marka olma yolunda hızla ilerlediğini vurgulayan JP Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Demir, “Türkiye genelinde bugün için 21 noktada faaliyet gösteren Juice Planet şubelerine, bu yıl da yenilerini eklemeye devam edeceğiz. Yeniden yapılanma sürecimizde açılacak şube sayımız elbette önemli. Ancak daha önemli olan şube yerlerinin doğru lokasyonda, standartlara uygun, kazandıran ve memnuniyeti arttıran özellikler taşımasına odaklanmak olacak. Bu kapsamda ilk şubelerimizi İzmir Asmaçatı Mac Fit, Adana Optimum Mac Fit, İstanbul Altunizade Mac Fit’te hizmete açtık.” dedi. 
Demir, Juice Planet’in marka değeri ve algısını korumayı, müşterilerine karşı sorumluluklarını tavizsiz yerine getirmeyi misyon olarak belirlediklerini belirtti.


// “HER NOKTADA AYNI KALİTE”


Juice Planet markasıyla açılmış her işletmenin konsept, işleyiş ve yarattığı algıdan sorumlu olduklarına işaret eden Ramazan Demir, müşterilerin alışkın olduğu ürün ve hizmet kalitesini, belirlenen konsept dahilinde her noktada aynı seviyede ve kalite çıtasında sunduklarını söyledi. 


Tüm franchise şubelerini yakından izleyen ve denetime tabi tutan bir ekip kurduklarını kaydeden Demir, şu değerlendirmeyi yaptı: 


“Yola ilk çıktığımız 2009 yılında faaliyet gösterdiğimiz sektör, Türkiye’ de hiç olmayan bir sektördü. Pazar çok sınırlıydı ve sektörün bilinirliği yoktu. Bu nedenle konseptte daha esnektik. Birçok noktamızda farklı ürün satışlarına izin veriyorduk. Günümüzde artık bu sektör ve konsept kendini ispat etti. Artık birçok kişinin hayatında var olan, hızla büyüyen bir alan. Bu nedenle bizler de sadece konsept dâhilinde hareket etme kararı aldık. Birçok noktamızda farklı ürün satışlarını kaldırıp, hızla sağlıklı yaşam konseptini öne çıkarmak istiyoruz. Büyüme stratejimizi de bu düşünce üzerine inşa ettik. Yeni uygulamaya ilişkin stratejimizi tüm işletmelerimizle paylaştık. Büyüme planımızı sağlıklı temeller üzerine inşa etmek amacıyla standartlarımıza ve kalite çıtamıza uymayan dokuz franchise işletmelerimizle yollarımızı ayırdık.” dedi. 


Bu stratejinin büyüme hedeflerini etkilemeyeceğini, marka gücü ile organik bir yapıda büyümeyi destekleyeceğine dikkat çeken Ramazan Demir, kapatılan işletmelerin olduğu şehir ve bölgelerde belirlenen standartlara uygun yeni şubeler açmaya devam edeceklerini, 2018 yılının “doğru lokasyon, standartlara uygun, daha çok kazandıran konsept” yılı olacağını sözlerine ekledi. 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.