Kadınlardan Başkan Türkmen'e tepki: Ekmeğimizle oynamayın!

Kadınlardan Başkan Türkmen'e tepki: Ekmeğimizle oynamayın!

Kemalpaşa'da cuma günleri tezgah açan üretici kadınlar, üç yıllık süreleri dolduğu gerekçesiyle yerlerinden edilme tehlikesi yaşıyor. Üretici kadınlar Belediye Başkanı Mehmet Türkmen'e çağrıda bulunarak, "Ekmeğimizle oynamayın!" diye sitem etti.

Kemalpaşa'da her hafta cuma günleri kurulan pazarda kendi ürettikleri ürünleri satarak aile bütçelerine katkı sağlayan kadınlar, tezgâhlarının ellerinden alınacağı yönündeki iddialar üzerine Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen'e çağrıda bulundu.

Pazarda kendi yetiştirdikleri sebze, meyve, çeşitli doğal ürünler ve el emeği ürünleri satışa sunan kadınlar, belediye yetkililerinin son dönemde sık sık pazara gelerek, üç yıllık süresini dolduran tezgâh sahiplerinin yerlerinin boşaltılacağını ve yerlerine başka kişilerin getirileceğini söylediklerini öne sürdü.

Yaklaşık üç yıldır pazarda satış yaptıklarını belirten kadınlar, tezgâhlarının ellerinden alınması halinde önemli bir gelir kaynağını kaybedeceklerini ifade etti. Elde ettikleri gelirin aile bütçeleri için büyük önem taşıdığını vurgulayan kadınlar, yıllardır emek vererek sürdürdükleri satışlarına devam etmek istediklerini dile getirdi.

Pazarda tezgâhı bulunan Fatma Özdemir, tezgâh sahibi kadınlar adına yaptığı açıklamada, belediye yetkililerinin kendilerine sürekli olarak üç yılını dolduranların tezgâhlarının kaldırılacağını söylediklerini iddia etti.

Özdemir, "Bizi buradan çıkarmak istiyorlar. Üç yılını dolduranların yerine başka kişileri getireceklerini söylüyorlar. Hepimiz bu pazardan elde ettiğimiz gelirle evimize ekmek götürüyoruz. Yetkililere sesleniyoruz, artık bizi görsünler ve ekmeğimizle oynamasınlar." dedi.

Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen'e de çağrıda bulunan Özdemir, "Burada yıllardır emek veriyoruz. Üç yılı dolanların tezgâhlarının ellerinden alınacağını söylüyorlar. Lütfen bizim ekmeğimizle oynamayın. Sayın Belediye Başkanımızdan ve tüm yetkililerden bize destek olmalarını istiyoruz." ifadelerini kullandı.

Kadınlar, mevcut tezgâhlarını koruyarak üretmeye ve satış yapmaya devam etmek istediklerini belirterek, belediyeden konuyla ilgili çözüm beklediklerini dile getirdi.

a2b53184-e38e-41d7-aed5-acc5aa1302a3.jpg

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.