KalDer'den kahvaltılı bilgi paylaşımı

KalDer'den kahvaltılı bilgi paylaşımı

Türkiye Kalite Derneği (KalDer) İzmir Şubesi, Medical Park İzmir Hastanesinde üyelerine yönelik kahvaltılı bilgilendirme toplantısı düzenledi.

Toplantının açılış konuşmasını yapan KalDer İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hakan Ünlü, kalitenin bir yolculuk olduğunu ve kalite bilincinin yaygınlaşması için çalışmalarını sürdürdüklerini söyledi.

Hakan Ünlü, “Firmaların içinde yer aldığı rekabeti desteklemek ve bilgi düzeyini artırmak için yönetim kurulu olarak bu toplantıları düzenlemeye karar verdik. En değerli varlık olan insanın hangi sektörde olursa olsun işlerindeki yetkinliklerinin geliştirmelerini hedefledik. Orta ve üst kademedeki yöneticileri daha yukarı taşıyacak eğitim programlarını da dernek olarak başlattık. Amacımız firmaların bilgi düzeyini ve yetkinliğini artırarak rekabet gücünü yükseltmelerini sağlamaktır. Bugünkü katılımlarınız için sizlere teşekkür ediyorum” diye konuştu.

HASTA GÜVENLİĞİ ÖN PLANDA

Medical Park İzmir Hastanesi Başhekim Yardımcısı Dr. Özlem Ecemiş, tıpta ve sağlık sektöründe yeni gelişmelerin yaşandığını belirterek hasta memnuniyeti ve güvenliği için yapılması gereken altyapı çalışmaları hakkında bilgi verdi.

Dr. Ecemiş, “Kurum olarak, tıbbi teknoloji, nitelikli hizmet, deneyimli ve yetkin personelle çalışıyor olmamız kalite başlığı altında toplanıyor. Kalite konusu günümüzde daha çok hasta güvenliği olarak adlandırılıyor. Sağlık alanında yapılan yanlış uygulamalar ise bir insanlık sorunu olarak kabul ediliyor. Hasta güvenliği konusunda atılan yanlış adımlar ise hasta sağlığı, maliyetlerin artması kurumların ve kişilerin zarar görmesi, ekonominin zarar görmesi olarak kendini gösterebiliyor. Medical Park İzmir Hastanesi olarak kalite standartlarımızın yükseltilmesi amacıyla EFQM kalite modelini uyguluyoruz bu konuda ödüller de aldık. Ayrıca ISO 10002 kalite standartlarına sahibiz. Hem hasta hem de çalışanların güvenliğini sağlamak amacıyla kurumsal bir yapı olarak, geri bildirimleri dikkate alıyoruz. Standartlarımızı yükseltmek için kalite yolculğumuzu sürdürüyoruz” dedi.

KALİTE, BİTMEYEN BİR YOLCULUK

Medical Park İzmir Hastanesi Genel Müdürü Veysi Kubba, kurum olarak kaliteli olmak kadar kaliteli kalmanın önemli olduğunu vurgulayarak yaptıkları çalışmaları anlattı. Kubba “Geldiğimiz bu noktadan daha ileri gitmek için kendi kendimizle yarış halindeyiz. Bir kurumda değişim ve gelişim kalite yolculğuyla ve kültürüyle birleşirse çok daha iyi noktalara gelebiliyor. Geleceğe daha hazır olmak zorundayız. Bu rekabetçi dünyada her kurumun bu yolculuğa ihtiyacı vardır. Kurum olarak 6 aydır yoğun bir programa geçtik. Kurumsallaşma sürecini tamamamlayan bir yapı olarak dünya standartlarına kavuşacağız. Bu kurumu yeniden yapılandırmak için sadece alt yönetim değil üst yönetiminde aynı hedef doğrultusunda eşgüdümlü olarak yerine getirmesi gerekiyor. Şu anda gelecek 10 yıllık stratejik planlarımızı hazırlıyoruz. Kimsesiz çocuklara destek olmak amacıyla içinde sosyal aktiviteler, sağlık hizmetleri ve kültürel faaliyetleri kapsayan bir Sevgi Evi projesi başlattık. Bunun yanında müzikle tedavi uygulamalarının hastaların iyileşme süreçlerini kısalttığını gördük. Reçetemize müzik ekledik. Konunun uzmanı sanatçıları davet ettik konferans yaptık. Türk sanat müziği eserlerinden oluşan mini konserler düzenliyoruz ve cd'leri de hastalarımıza dağıtıyoruz. İzmir kent söyleşileri kapsamında önemli yazarları ve sanatçıları da ağırlıyoruz. Sosyal sorumluluk anlayışıyla çalışmalarımıza tüm hızıyla devam ediyoruz”  

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.