Kırmızı et tartışmaları medyada geniş yer buldu

Kırmızı et tartışmaları medyada geniş yer buldu

Son dönemde hem siyaset hem de ekonomi gündemini meşgul eden kırmızı et tartışması, medyada büyük yer buldu. Medya Takip Merkezi, (MTM) konunun medyadaki nabzını tuttu.

TÜİK, kırmızı et üretiminin üçüncü çeyrek verilerini açıkladı. Rakamlar, üretimdeki azalma ile birlikte “ucuz et” yemenin kolay olmayacağına işaret etti. 


Açıklanan kırmızı et üretim istatistiklerine göre, toplam kırmızı et üretimi kurban bayramının gerçekleştiği üçüncü çeyrek döneminde bir önceki döneme oranla %15,6 artarken, bir önceki yılın aynı dönemine göre % 23,6 oranında azaldı. Toplam kırmızı et üretimi ise 301 bin 331 ton olarak tahmin edildi. 


Ucuz kırmızı et tartışmaları devam ederken,  başlatılan kampanya sonucunda ucuz et satışının iki zincir markete verilmesi tartışmaya yeni boyut kazandırdı. Haksız rekabet tartışmalarının da eklenmesiyle yankıları devam eden konu, medyada en çok konuşulan başlıklardan oldu.


Medya Takip Merkezi’nin hazırladığı rapora göre ucuz kırmızı et ile ilgili Ekim ayından bu yana yazılı basında bin 674,  görsel basında 383 ve internet medyasında 3 bin 902 haberin yer aldığı belirlendi. İnceleme sonucunda haberlerde ucuz et konusu, ucuz et satışının iki zincir markete verilmesi ve konuyla ilgili yapılan açıklamalar dikkat çeken başlıklar arasında yer aldı.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.