Kız Kardeşim Projesi'nin eğitim platformu yenilendi

Kız Kardeşim Projesi'nin eğitim platformu yenilendi

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Habitat Derneği ve Coca-Cola Türkiye ortaklığı ile yürütülen “Kız Kardeşim Projesi” kapsamında verilen eğitim içerikleri genişletilerek yenilenen alt yapısıyla erişime açıldı

Kadınların ekonomik hayata katılımı konusunda gerekli bilgi ve becerilere sahip olmaları, toplumsal ve ekonomik konumlarının güçlenmesi ve ekonomik kalkınmada aktif yer almalarını sağlamak amacıyla başlatılan Kız Kardeşim Projesi, 2015 yılından bu yana kesintisiz olarak devam ediyor.

Kız Kardeşim Projesi 6 yılda yüz yüze ve online etkinlikler ve eğitimle sayesinde Türkiye genelinde 100.000’den fazla kadına erişmeyi başardı. Proje kapsamında daha çok kadının ihtiyaç duyduğu eğitim imkanına kolayca ulaşmalarını sağlamak için oluşturulan dijital platform “akademi.kizkardesim.net” 17 Eylül’de açıldı. İçerikleri genişletilen yeni eğitimlere dileyenler bu platform üzerinden ücretsiz olarak katılabilecek.

v1.jpg

Kadınlara yönelik olan eğitimlerden yararlanmak için akademi.kizkardesim.net eğitim ve gelişim platformuna kayıt yaptırmak yeterli olacak. Katılımcılar dijital platformdaki söz konusu eğitimlerden herhangi bir zamanlama kısıtlaması olmadan yararlanabilecek. Eğitimleri tamamlayanlara, her eğitime özel katılım belgesi takdim edilecek.

8 ayrı başlıktan oluşan eğitimler ise şöyle:

“Bireyler için Finansal Bilinç Eğitimi” ile kadınların mali kaynaklarını doğru yönetebilmeleri ve temel finansal hizmetleri tanımaları

“Dijital Dünyada Güvenlik Eğitimi’’ ile kadınların dijital dünya ve internet güvenliği konularında farkındalıklarının artırılması

“İnternet Reklamcılığı Eğitimi” ile ürünlerini sosyal medya aracılığıyla pazarlamak isteyen kadınların internet reklamcılığı konusunda becerilerinin artırılması

thumbs-b-c-0c71512e2375ba0f80044c04bbd02e50.jpg

“Mobil Fotoğrafçılık Eğitimi” ile ürünlerini sosyal medya aracılığı ile pazarlamak isteyen kadınların mobil fotoğrafçılık konusunda becerilerinin artırılması

“Gıda Güvenliği ve Lojistik Eğitimi’’ ile bir ürünü alırken ve işlerken tüketiciye daha güvenli bir şekilde ulaştırılması konusunda kadınlara işletmelerinde ve günlük hayatında gıda güvenliği ve lojistik eğitimleriyle farkındalık oluşturulması

Müşteri İlişkileri ve Satış Eğitimi’’ ile ürünlerinin satışını gerçekleştirmek isteyen üretici kadınların ürün satışı, iletişimi ve müşteri memnuniyeti konularında farkındalıklarının artırılması

“Sıfır Atık Eğitimi’’ ile israfın önlenmesi kaynakların daha verimli kullanılması, atık oluşumu sebeplerinin gözden geçirilmesi ve engellenmesi konularında farkındalığın artırılması

“Ürün Sunum ve Pazarlama Teknikleri Eğitimi’’ ile ürünlerinin sunumunu ve pazarlamasını yapmak isteyen kadınların, ürünlerinin markalaşmasına yönelik tanıtım ve pazarlama stratejileri konularında farkındalıklarının artırılması amaçlanıyor.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.