Modada kavramlar baştan yaratılıyor

Modada kavramlar baştan yaratılıyor

Noe Happiness markasının kurucusu ve kreatif direktör Elif Olgun, modada sürdürülebilir, zamansız koleksiyonlara neredeyse tüm markaların yer vermeye başladığını söyledi.

Modanın artık belli başlı otoritelerce değil, bizzat kullanıcı tarafından belirlendiği bir döneme girildiğini söyleyen Elif Olgun, özellikle kadınların artık modanın dayatmalarına göre değil kendi talep ve beklentileriyle doğru oranda hem şık hem de rahat giyinmeyi istediklerini belirten Olgun, bunun temellerini tam 16 yıl önce Noe Happiness markasını kurarak attıklarını dile getirdi.

elif-olgun-1.jpg

YOK GİBİ HİSSETMEK!

Zincir bir markanın bayiliğini alarak başladığı moda yolculuğunda sektörün gereksinimlerini tecrübe ettikten sonra Noe Happiness markasını kurma kararı alan Elif Olgun, “Noe bir tasarımcının değil bir kullanıcının ürünü. Günün her saatinde uygun kıyafetler düşleyen, zamanı ne giyeceğim diye düşünerek harcamak istemeyen, üstelik bu düşünü kadın, erkek, çocuk bütün bireylere yansıtan ahtopot gibi çok kollu bir zihnin ürünü. Sadık bir kullanıcı kitlesi olan Noe'nin en önemli özelliği ise 'yok gibi' hissettiren kumaş ve kalıpları...” dedi.

noe-2.jpg

EN BÜYÜK TREND RAHATLIK

Özellikle çalışan yada sosyal hayatın içinde çok aktif olan kadınların modayla ilgili en büyük sorunlarının rahatlık olduğunu ifade eden Elif Olgun, 2022 trendlerinin bu motto üzerine şekilleneceğini öngörüyor. Olgun, “Artık hem şık, hem rahat, hem de tarz olmak mümkün. Yeni yılda kadınlar kadar erkeklerde de artık şalvarlar, dökümlü üst ve altlar, kısacası rahatlığı ön planda tutan tasarımlar göreceğiz” diye konuştu.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.