Monitoring teknolojisiyle verilerden stratejiler oluşturuluyor

Monitoring teknolojisiyle verilerden stratejiler oluşturuluyor

Sensekit Proje Yöneticisi Sibel Kurtuldu, "Geliştirdiğimiz monitoring teknolojisi ile verileri olumlu/olumsuz şeklinde etiketleyip raporlamaya değil markaların asıl ihtiyacı olan içgörüyü ortaya çıkarmaya ve strateji önermeye odaklanıyoruz” dedi.

Verilerin karmaşık dünyasının, uzman analistler tarafından işlenip, deneyimli stratejistler ile anlamlandırılmasının önemine dikkat çeken Sensekit Proje Yöneticisi Sibel Kurtuldu, “Dijital medyayı takip ederek marka hakkında veri toplamak, tek başına bir anlam ifade etmiyor. Sensekit olarak yeni monitoring teknolojisiyle verilerden içgörü çıkararak stratejiler oluşturuyoruz. Markalara yeni yol haritaları sunuyoruz” dedi.

Markaların 3. gözü oluyor

İçgörülere dayalı analizlerle çoğunlukla mail kutularında asılı kalan raporlara işlevsellik kazandırdıklarına değinen Sibel Kurtuldu, “Çoğu sosyal medya dinleme aracı maalesef sadece yüzeysel bilgi sağlıyor. Markalar işlevsel olmayan raporlarda kendilerinin ve rakiplerinin içgörülerini görememesinin yanı sıra pozitif ve negatifin ötesine geçemeyerek sosyal medyanın sunduğu verinin gerçek anlamını da yakalayamıyor. Yeni teknolojimizle ise markaların 3. gözü olarak sosyal medya analizlerini atıl olmaktan kurtarıyoruz. “Sense, Veriyi Anlamlandırır” mottosuyla verilerden içgörüyü yakalıyor, stratejistlerimiz aracılığıyla iletişim stratejilere dönüştürüyoruz. Markalara aksiyon önerileri sunarak dijital medya takibinin ötesinde danışmanlık hizmeti veriyoruz” dedi.

sensekit.jpg

Markaları olası krizlere karşı hazırlıyor

İçgörülerin markaların mevcut ve gelecek iletişim çalışmalarına ayna tuttuğunu belirten Sibel Kurtuldu, “İçgörüler sayesinde markaları rakiplerinin önüne taşıyacak fırsatları da görebiliyoruz. Hızla harekete geçilmesi gereken krizler yaşandığında anlık bildirimler sunuyoruz. 10 yıllık derin tecrübemizle verilerin dünyasından aksiyon önerilerinde bulunarak markaları olası krizlere karşı hazırlıyoruz. Sadece markaların değil rakiplerinin de müşteri deneyimini yorumlayarak markaların ihtiyacı olan bilgi kaynağını sunuyoruz” dedi.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.