Neden Pide tüm dünyada daha çok bilinmesin?

Tüketim alışkanlıklarının değişmesi, ev dışında vakit geçirilen mekanların ulaşılabilirliğinin artması ve bireylerin yaşam standartlarının yükselmesi gibi nedenlerle Türkiye’de hazır yemek sektörü hızla büyüyor.

Son yıllarda büyümesiyle dikkat çeken bu zincirin başında ‘pidecilik’ de yer alıyor.
2017 yılı sonunda pide sektörünün büyüme rekoru kıracağının altını çizen Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş, restorancılık alanında hizmet verdiği Nelipide markasıyla ayrıca Türkiye’de ilk kez dondurulmuş pideyi de market zincirlerine, kantin ve otellere taşıdı.

Aktaş, bu milli lezzeti tüm dünyaya tattırmayı hedefliyor.

Ev dışı tüketim noktalarındaki canlılık ve hızlı mağazalaşma, yerli ve yabancı yatırımcıları yeni oluşumlara teşvik ederken artan rekabet ortamında gelişen trendleri yakalamak için kaliteli ve sürdürülebilir restorancılık ön plana çıkıyor. Bu farkındalıkla da sayıları hızla artan pide restoranları, yeni markalarla gücüne güç katarak yoluna tüm hızıyla devam ediyor.

Aktaş: Misafirlerimizi Ordu'daymış gibi hissettiriyoruz.

Türkiye’de 10 milyar liralık ciroya ulaşan pide sektörünün, 2017 yılı sonunda büyüme rekoru kıracağını belirten Aktaşlar Lezzet Grubu Başkanı Tamer Aktaş, “Günümüzde hızla büyüyen pide sektörü, kurumsallaşan markalarla daha çok ivme kazandı. Biz de Aktaşlar olarak sürdürülebilir restorancılık adına markamıza büyük bir yatırım yaptık. Konsept ve mimari üzerine çalışmalarımız oldukça uzun sürdü ve 2013 yılında tüm bu çalışmalarımız meyvesini verdi. Nelipide Gurme olarak Türkiye pide sektörüne yeni bir bakış açısı getirdiğimize inanıyoruz.  Menülerimizde kullandığımız tüm malzemelerimizi bizzat Ordu’dan ve yöresinden taze olarak temin ediyor, İstanbul’daki restoranlarımızda da misafirlerimizi Ordu'daymış gibi hissettiriyoruz.” dedi.

“Dondurulmuş pide üretiminde sektör lideriyiz”

İşletmelerin, artan tüketici beklentilerini ve taleplerini karşılamalarının yanı sıra Türk restoranlarını dünya standartlarına ulaştırmak için bilinçli tüketicilere ulaşmak zorunda olduklarının da altını çizen Aktaş, “Nelipide Gurme; 1981 yılında Ordu’da küçük bir pide restoranı olarak başladığı yolculuğuna, şimdilerde gıda sektörüne yön veren çalışmalarıyla devam ediyor. Ve markamız, 2012 yılından itibaren üretime başladığı dondurulmuş pideleriyle de sektörde bir ilki gerçekleştirdik. Öncüsü ve lideri olduğumuz bu pazarda günde 180.000 pide üretim kapasitesine sahip Ordu’da 4000 metre karelik bir fabrikamız bulunuyor. Biz tüketicilerimizin bizi görmek istedikleri her noktada olma hedefiyle çalışıyoruz. Bu bakış açısıyla da tüketicilerimiz ürünlerimizi; Nelipide, Aktaşlar ve Pidemiss etiketli ürünleriyle marketlerde rahatlıkla bulabiliyorlar. Ayrıca Arabistan ve Gürcistan’a da donmuş pidelerimizi ihraç ediyoruz.”

“2018 yıl sonunda ciromuzu 50 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz.”

Öte yandan, Aktaşlar Lezzet Grubu olarak bazı zincir mağazalar ve dondurulmuş ürün markaları adına private label olarak da üretim yaptıklarını belirten Aktaşlar Lezzet Grubu Başkanı Tamer Aktaş, “Şu an hem kalite hem de lezzet olarak kültürümüzden bir ürün var raflarda, hatta bazı market kategorilerinde bizim pidelerimiz satış birincisi oluyor. Aktaşlar Lezzet Grubu olarak 2018 yılı sonunda ciromuzu 50 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz.” diye açıkladı.

Nelipide Gurme Hakkında; 1981 yılında Ordu merkezde 8 masalı bir pide salonu olarak faaliyetine başlayan Aktaşlar Lezzetler Gurubu, bugün Nelipide Gurme markası ile 2013 yılından beri hizmet veriyor. Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş; “Yemeyi, içmeyi, hatta daha önce ağırlamayı, yani misafiri çok sevmekle başladı hikayemiz” diye anlatıyor… Farklılaşan lezzeti ve restoran konseptiyle pideye sınıf atlatan Nelipide Gurme, alışık olunanın aksine, kendine özgü lezzetleriyle pide restoranı algısında farklılık yaratıyor. Ordu’nun eşsiz tatlarının harmanlandığı birbirinden farklı pide çeşitlerinin yanında Nelipide Gurme'de Türk Mutfağı’nın seçkin lezzetlerinin yer aldığı zengin bir menü ve Ordu köy kahvaltısı da bulunuyor. Nelipide Gurme, Ordu’da Güzelyalı, Durugöl ve Çarşı olmak üzere toplam üç şubeyle hizmet veriyor. İlk konsept mağazasını 2013 yılının başında İstanbul Bağdat Caddesi’nde açan Nelipide Gurme’nin Beylikdüzü’nde de şubesi bulunuyor. Ordu’da doğan Nelipide, franchise vererek Türkiye’de büyümesini sürdürecek.  2017 yılı sonunda 12 şube sayısına ulaşmayı hedefleyen marka yeni yatırıcılara kapısını sonuna kadar açıyor.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.