MEDYA EGE - Balçova Belediyesi, kentin dinamikleriyle bir araya gelerek iş birliklerini güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Balçova Belediyesi Olgun Gençlik Merkezi, önemli bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) İzmir Şubesi Yönetim Kurulu İkinci Başkanı Özlem Özant ve Emekli Komisyonu üyeleri, düzenlenen özel kahvaltı programında belediye yetkilileriyle bir araya geldi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, merkezin faaliyetleri misafirlere detaylı bir şekilde tanıtıldı.
Gerçekleşen anlamlı ziyarette sadece kurumların tanıtımı yapılmadı, aynı zamanda İzmir'e değer katacak yeni adımların da temelleri atıldı. Taraflar, önümüzdeki süreçte hayata geçirilebilecek ortak projeler üzerine son derece verimli bir fikir alışverişinde bulundu. Toplumsal faydayı merkeze alan bu görüşmelerde, kentin ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi adımların atılacağının sinyalleri verildi.
Görüşmenin ardından Balçova Belediyesi sosyal medya hespalarından paylaşımda bulunarak, kurumlar arası uyumun ve beraber çalışmanın önemine dikkat çekti. Yerel yönetim olarak sivil toplum kuruluşları ve meslek odalarıyla bağların daha da sağlamlaştırılacağı belirtilirken, dayanışmayı güçlendiren ve ortak üretimi destekleyen iş birliklerinin artarak devam edeceği vurgulandı.