MEDYA EGE - AK Parti Konak İlçe Başkanı Mehmet Sait Başdaş, Muharrem ayı dolayısıyla Konak Kızılay Şubesi tarafından Hisar Camii önünde düzenlenen aşure ikramı programına katıldı. Konak Kaymakamı Ediz Sürücü ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunan Başdaş, birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verdi.
Programın ardından sosyal medya hesaplarından paylaşım yapan Başdaş, "Aşure; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin en güzel sembollerinden biridir. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim, muhabbetimizi bereketli eylesin" ifadelerini kullandı. Başkan Başdaş ayrıca, organizasyonda emeği geçen Konak Kızılay Şube Başkanı Melih Bingöl'e ve tüm gönüllülere teşekkür ederek, tutulan oruçların ve yapılan hayırların kabul olmasını temenni etti.