"TRAFİK KURALLARI ÇOCUKLUKTAN İTİBAREN ZİHİNLERE YERLEŞMELİ"
Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan, "Mesafelerin kısaldığı, ulaşımın arttığı, teknolojinin tüm nimetleriyle karşımızda olduğu bir çağda yaşıyoruz. Böylesi bir hız çağında, ne yazık ki bazen 5 dakika için bir ömür harcıyor, bazen bir anlık öfkeyle hem kendimizin, hem sevdiklerimizin, hem de karşımızdaki kişilerin yaşamlarını çok farklı yerlere sürükleyebiliyoruz. Bizler de Menemen Belediyesi olarak, trafik kurallarının çocukluktan itibaren zihinlere yerleşmesi ve gelecekte hiçbir hemşehrimizin burnunun dahi kanamaması için, bugün bu tesisin açılışını gerçekleştiriyoruz. Burada eğitim alacak çocuklar, yarınlarda güvenli araç kullanacak. Burada eğitim alacak çocuklar; anne ve babaları araç kullanırken kural ihlali yaparsa onları uyaracak. Böylece yollarımız daha güvenli, daha saygılı, daha huzurlu olacak. Bugün içinde bulunduğumuz 15 bin metrekarelik Asarlık Gençlik Merkezi arazisi, trafik eğitim parkurunun da hizmete girmesiyle, tam bir eğitim yuvasına dönüşüyor. Gençlik merkezimiz her gün dolup taşıyor. İçinde masa tenisinden playstationa, ders çalışma alanından sinevizyon ve kafeterya bölümüne kadar sosyal alanlarla donattığımız merkezimiz, bölgemizdeki gençlerden yoğun ilgi görüyor. Açık ve kapalı olimpik yüzme havuzlarımıza ilgi en üst düzeyde devam ediyor ve altını kalın harflerle çizerek söylüyorum; tamamen ücretsiz yüzme kursumuz, uzman eğitmenlerimiz eşliğinde tam kapasite ve dolulukla hizmet veriyor. Yine bu alanda inşa edip Sağlık Bakanlığımız ile protokol imzalayarak hizmete soktuğumuz Asarlık Aile Sağlığı merkezi, bölgenin çok önemli bir ihtiyacını karşılayarak, Menemen Devlet Hastanesi'ne gitmeden hemşehrilerimizin yürüme mesafesinde sağlık hizmeti almasını sağlıyor. Güvenli bir ilçe için geleceğe yatırım yapıyoruz" dedi.
BAŞKAN PEHLİVAN'DAN BİR MÜJDE DAHA
Asarlık'ta gerçekleştirilen trafik eğitim parkuru açılışında konuşan Başkan Pehlivan ayrıca bölge halkına bir de müjde verdi. Kent-2 ve Menemen Şehir Parkı'nda açılan şubeleri çok sevilen Aynısefa kafelerin üçüncü şubesinin Ulukent Kent Gözü Rekreasyon Alanı'nda 19 Mayıs'ta açılacağını söyleyen Başkan Pehlivan, dördüncü şubeninse Asarlık'ta olacağını ilan etti. Başkan Pehlivan'ın bu müjdesi vatandaşlardan yoğun alkış aldı.