MEDYA EGE - Bornova Belediyesi, ilçe genelinde yaya güvenliğini artırmak ve kent estetiğini korumak amacıyla denetim çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Zabıta Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların kaldırımları güvenli ve rahat bir şekilde kullanabilmesi için kaldırım işgallerine yönelik denetim gerçekleştirirken, görüntü kirliliğine neden olan izinsiz afişleri de kaldırdı.
İlçenin farklı noktalarında yürütülen denetimlerde, yaya geçişlerini engelleyen işgaller tek tek tespit edilerek gerekli müdahalelerde bulunuldu. Ekipler, kaldırımların amacına uygun şekilde kullanılmasını sağlamak için esnafı da kurallar konusunda bilgilendirirken, kamuya açık alanlarda izinsiz şekilde asılan afişler de toplanarak kent estetiğinin korunmasına yönelik çalışma gerçekleştirildi.
Bornova Belediyesi, kamusal alanların daha düzenli, güvenli ve erişilebilir hale getirilmesi amacıyla zabıta ekiplerinin saha çalışmalarını aralıksız sürdürdüğünü belirtirken, denetimlerin ilçe genelinde belirlenen program doğrultusunda devam edeceği ifade edildi.
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki de çalışmalara ilişkin sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda, Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin sahada aktif görev yaptığını belirtti.
Başkan Eşki paylaşımında, "Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz, sahaya çıkarak yaya geçişlerini engelleyen kaldırım işgallerine ve görüntü kirliliği yaratan izinsiz afişlere müdahale etti. Vatandaşlarımızın sokakta huzurla, güvenle yürüyebilmesi için saha denetimlerimizi sürdüreceğiz" ifadelerine yer verdi.