MEDYA EGE - Çiğli Belediyesi, gençlerin akademik başarılarını artırmak ve hedeflerine ulaşmalarını kolaylaştırmak amacıyla yürüttüğü eğitim desteklerine yeni dönemde de hız kesmeden devam ediyor. Öğrencilere fırsat eşitliği sunmak vizyonuyla faaliyet gösteren Çiğli Belediyesi Eğitim Merkezi (ÇİBEM), 2026-2027 eğitim dönemi için kapılarını yeniden açıyor. Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız öncülüğünde hayata geçirilen bu kapsamlı kurs programlarıyla, gençlerin geleceğe en donanımlı şekilde hazırlanması hedefleniyor.
Belediyenin sosyal medya hesaplarından yapılan duyuruyla birlikte velilerin ve öğrencilerin merakla beklediği başvuru takvimi de belli oldu. Kapsamlı eğitim programlarından faydalanmak isteyenler için kayıt süreci 22 Haziran itibarıyla başlarken, işlemler 28 Ağustos tarihine kadar devam edecek. Kayıt sürecinin sorunsuz bir şekilde tamamlanmasının ardından, eğitim müfredatının en verimli şekilde planlanabilmesi ve katılımcıların seviyelerinin belirlenmesi amacıyla 2, 3 ve 4 Eylül 2026 tarihlerinde hazır bulunuşluk sınavı gerçekleştirilecek.
Geleceklerine sağlam bir temel atmak isteyenler için kayıt süreci oldukça pratik bir şekilde yürütülüyor. Sürecin işleyişi, kurs içerikleri ve sınav detayları hakkında daha fazla bilgi almak isteyen aileler, belediyenin çağrı merkezi üzerinden kolayca destek alabilecekler. Yurttaşlar, 444 35 52 numaralı iletişim hattını arayarak 2415, 2416 veya 2417 dahili numaraları üzerinden yetkililerle doğrudan görüşüp akıllarındaki tüm sorulara yanıt bulabilecekler.