MEDYA EGE - İzmir'den çıkan ve İstanbul'da da kendisine şubeler açan Dönerci Vedat Usta, hızlı büyümenin sancısını yaşamaya başladı. Artan müşterilerinin taleplerine yetişmekte güçlük yaşayan Dönerci Vedat Usta, aynı artışı müşterilerinden gelen şikayetlerde de yaşamaya başladı.
Geçtiğimiz aylarda İzmir'deki Dönerci Vedat Usta'ya müşteri olarak giden bir vatandaş, şikayetini sosyal paylaşım platformunda şu cümlelerle paylaştı: "16 Şubat 2025 tarihinde dört kişi yemek yemeye gittik, Birincisi döner çok yağlıydı, İkincisi hiç et pişmemişti, Üçüncüsü servis çok yavaştı, Dördüncüsü garsonlar çok ilgisizdi. Beşincisi ayran full köpükten ibaretti ve fiyatlar çok çok aşırı yüksekti."
Dönerci Vedat Usta'daki yemeklerden ve hizmetten şikayetçi olan ve bunu paylaşan vatandaşın paylaşımına yorum yapan başka bir müşteri ise Dönerci Vedat Usta'yı mizah konusu yapmayı başardı.
O vatandaşın yorumu ise şöyle:
"Size yine döner vermişler :) biz oturduk sipariş verdik gayet siparişimizi aldılar, garnitür getirdiler. Sonrasında ise, yarım saat gelmeyince nerede kaldı diye sorunca çok yoğunuz size döner yetmez dediler dalga geçer gibi. Madem neden siparişimizi alıp yarım saat beklettiyseler.!"