Karşıyaka’da aşure bereketi paylaşılacak!

Karşıyaka Belediyesi, paylaşma, bereket ve birlik duygusunu yaşatmak amacıyla aşure buluşması düzenleyecek. 30 Haziran Salı günü gerçekleştirilecek etkinlikte yurttaşlar aynı sofrada bir araya gelecek.

MEDYA EGE - Karşıyaka Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla aşure etkinliği düzenleyeceğini duyurdu. “Birlikten bereket doğar, aşureyle gönüller doyar” sloganıyla yapılacak buluşma, 30 Haziran Salı günü saat 19.00’da Ahmet Piriştina Rekreasyon Alanı’nda gerçekleştirilecek.

Karşıyaka İZBAN durağı yanında bulunan alanda düzenlenecek etkinlikte, aşure lokması paylaşılacak. Belediye tarafından yapılan sosyal medya paylaşımında, aşurenin paylaşmanın, bereketin ve birliğin lokması olduğu vurgulandı.

Paylaşımda, “Aynı sofranın etrafında buluşuyor, lokmamızı ve gönüllerimizi paylaşıyoruz. Tüm canlarımız davetlidir” ifadelerine yer verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri