Katılımcı yönetim ilkesiyle hizmetlerini daha hızlı ve verimli hale getiren Karşıyaka Belediyesi, 2025 yılında vatandaşlardan gelen 76 bin 99 talebi çözüme ulaştırdı. Yıl boyunca Çağrı Merkezi, WhatsApp Hattı ve sosyal medya gibi iletişim kanallarından belediyeye iletilen şikâyet, öneri ve talepler; ÇÖZMER sisteminde kayıt altına alındı. Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesindeki sistem üzerinden, her bir başvuru anlık olarak ilgili birimlere yönlendirildi. Temizlik, çöp, park, ulaşım ve ilaçlama gibi çeşitli alanlardaki taleplere, belediye ekiplerinin özverili çalışmalarıyla etkin şekilde yanıt verildi. Vatandaşlara da süreç ve sonuç hakkında, SMS yoluyla bilgilendirmeler yapıldı.
“HALKIN TALEPLERİ ÖNCELİĞİMİZDİR”
Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, vatandaşların taleplerini önceleyen bir yönetim anlayışıyla çalıştıklarını belirterek, “Karşıyaka’nın dört bir yanından belediyemize iletilen tüm talepleri tek merkezden takip ediyor, ilgili birimlerimiz arasında güçlü bir koordinasyon sağlayarak en hızlı şekilde sonuç üretiyoruz. ÇÖZMER sayesinde tüm süreçleri anlık olarak izleyerek zaman kaybetmeden gerekli müdahaleleri sağlıyoruz. Temel hedefimiz; vatandaşlarımızın taleplerini eksiksiz olarak karşılamak ve sorunları en aza indirmektir. Bu doğrultuda ‘Hızlı iletişim, etkin çözüm’ anlayışımızı her geçen gün daha da ileriye taşıyoruz” diye konuştu.
BİR TIKLA ERİŞİM
Taleplerini ÇÖZMER’e iletmek isteyen vatandaşlar, aşağıdaki kanallar üzerinden Karşıyaka Belediyesi’ne kolaylıkla ulaşabiliyor:
Çağrı Merkezi: 444 1 575
Belediye Santral: 0 (232) 399 40 00
WhatsApp: 0 (530) 125 13 55
E-mail: info@karsiyaka.bel.tr
Web: karsiyaka.bel.tr/sikayet-talep-formu
Başkana Mesaj: karsiyaka.bel.tr/baskana-mesaj
Sosyal Medya: Karşıyaka Belediyesi Instagram, Facebook, X
Hızlı Çözüm Masaları: Karşıyaka Belediyesi Ana Hizmet Binası