20’yi aşkın bayinin ve Knauf Türkiye Genel Müdürü Ali Türker’in katılım sağladığı toplantıda, markanın hem ulusal hem de uluslararası orta ve uzun vadeli stratejileri ile bölgesel hedefleri konuşuldu. Knauf Türkiye’nin 2019 yılı analizinin, artan üretim faaliyetlerinin ve inovasyon stratejilerinin de gündeme getirildiği çalıştay, katılım sağlayan tüm paydaşları tarafından verimli bir idrak, farkındalık ve motivasyon süreci olarak değerlendirildi.
“Üstün hizmet kalitesinin bir misyon olarak izini sürüyoruz”
Knauf Türkiye Genel Müdürü Ali Türker, toplantıda global bir marka olmanın sorumluluğuyla hedef ve stratejilerini belirlediklerini ifade ederken, üstün hizmet kalitesinin de izini sürdüklerinin altını çizdi. Türker, Knauf’un Türk inşaat sektörüne bütünsel değerlerler kazandırdığını ve Knauf’un analiz, Ar-Ge ve inovasyon segmentlerindeki aksiyonlarıyla marka gücünü her geçen gün daha fazla ortaya koyduğunu belirtti. Tüm gün süren çalıştayda markanın 2020 yılı hedef ve stratejileri için tüm bayilerin görüş ve önerilerini de alındı.