Petline, Satış Değerlendirme ve Hedefleme Toplantısını Afyon'da yaptı

Petline, Satış Değerlendirme ve Hedefleme Toplantısını, 20-23 Aralık tarihleri arasında Afyonkarahisar’da yaptı.

Akaryakıt sektöründe 23 yılı aşkın tecrübesiyle yoluna emin adımlarla devam eden, yüzde yüz yerli sermayeli bir marka olan Petline,  2017 Satış Toplantısı’nı gerçekleştirdi. Türkiye genelindeki satış ve pazarlama ekipleri Afyonkarahisar’da bir araya gelerek, 2017 yılını değerlendirirken, gelecek yılın da rotasını çizdi.
 
Sunum ve toplantılara ayrılan ilk günde, açılış konuşmasını yapan Satış ve Pazarlama Müdürü Bilge Kağan Kara;  sektöre ve Petline’a dair analizlere yer verdi. 


Sayın Kara; “2017 yılı ülkemiz ve sektör için çok zorlu bir yıl olmasına rağmen Petline ailesi olarak ekonomik dalgalanmaların yarattığı risklerin üstesinden geldik ve yılı başarılı bir biçimde kapattık. Gelecek yıl için de, her yıl olduğu, gibi en az yüzde 10’luk bir büyüme hedefliyoruz. Tüm konsantrasyonumuzu ve enerjimizi, değerli iş ortaklarımız olan bayi portföyümüze, yeni bayilikler katarak marka değerimizi korumaya ve istikrarlı bir şekilde büyümeye ayıracağız. Petline, 200’ün üzerinde bayisiyle, Türkiye’nin her yerinde faaliyet gösteren, ulusal bir markadır. Bayi ağımızın en çok olduğu bölge Ege Bölgesi olup, 2018’deki en önemli hedeflerimizden birisi; güven veren, köklü ve istikrarlı markamızın bayrağını ülkemizin diğer bölgelerinde daha fazla dalgalandırmaktır.
Diğer taraftan 2018 yılı kurumsal iletişim yılı olacak. Bu yıl sanal iletişim kanallarında daha fazla olacağız, nihai tüketiciye doğrudan ulaşma konusunda çaba göstereceğiz. Özetle; 2018 yılı yine büyüme, istasyon ağımızı geliştirme yılı olacak ancak bu yıl son tüketiciye çok daha iyi hizmet vermek için, yeni stratejiler geliştirerek marka algımıza da katkı sağlayacağız.” dedi. 
 
Sayın Kara’nın konuşması toplantıya katılan bölge müdürlerinin üzerinde olumlu bir etki bıraktı ve söz alan katılımcıların istekli konuşmaları da ayrıca dikkat çekti. 
 
Ardından Kurumsal İletişim’den sorumlu Semra Alkan söz aldı.  
Sayın Alkan, ‘’ Kağan Bey’in de ifade ettiği gibi 2018 yılı bizim için Kurumsal İletişim yılı olacak.  Bu süreçte ilk işimiz marka kimliği ile ilgili kamuoyu araştırmaları yapmak oldu. Gördük ki, gerek sektörde gerekse de müşterilerimizin algılarında Petline denildiğinde dürüst, güvenilir bir marka imajı ve birbirine yardım eden bir aile resmi var. Petline’ı adeta ailesi gibi benimseyip güveniyorlar, bizler de müşterilerimizden ve sektörden aldığımız bu güçle, ailemizin değerlerini de taşıyacak nitelikli insanlarla büyümeye devam edeceğiz. ’’ dedi.
 
Petline Genel Müdürlük Merkezi çalışanlarının sunumlarının ardından Türkiye genelindeki bölge müdürleri de sunumlarını yaparak, sorumlu oldukları yerlerdeki fırsatları, istasyonlardaki memnuniyet ve istekleri paylaştılar. Büyümek için ihtiyaç duyulan anahtar, bizzat sahada sorumluluk alanlar tarafından da değerlendirildi.
 
İkinci gün ise, etkinliklere ve eğlenceli oyunlara ayrıldı. Bölge müdürleri aralarında gruplar oluşturarak önce bilgi yarışmasında rekabet ettiler, ardından da Petline İstasyonlarının fotoğraflarıyla hazırlanan “puzzle”ları tamamlamada zamanla ve birbirleriyle yarıştılar. Güzel bir akşam yemeğinin ardından bu keyifli gün ölümsüzleştirilerek fotoğraflar çekildi.
 
Üçüncü günde, hazırlanan hediye ve ödüller yapılan törenle, Sayın Bilge Kağan Kara tarafından bölge müdürlerine takdim edildi. Petline ekibi, yüksek motivasyonla yeni yılı karşılamaya ve hedeflerine ulaşmaya hazır olarak toplantının gerçekleştiği otelden ayrıldılar.
 
 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri