Quality Fest'te Gençlere Kariyere Yönelik İpuçları Verildi

Türkiye Kalite Derneği'nin (KalDer) İzmir Şubesi'ne bağlı Gençkal ve Genç Girişimler Derneği tarafında ortaklaşa organize edilen Quality Fest'in dördüncüsü düzenlendi.

Bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen Quality Fest'te gençlere iş dünyası ve kariyer hakkında önemli tüyolar verildi. Dokuz Eylül İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nin konferans salonunda gerçekleştirilen etkinlikte, KalDer Yönetim Kurulu Üyesi Kenan Doğan, kalitenin yalnızca iş yaşamında değil bireysel yaşamın içinde de var olması gerektiğini ifade etti.

Dokuz Eylül İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Konferans Salonu'nda düzenlenen toplantının açılış konuşmasını yapan KalDer Yönetim Kurulu Üyesi Kenan Doğan, kalite süreçlerinin yalnızca iş yaşamında değil, bireysel yaşamda da var olması gerektiğini söyledi.

Doğan, katılımcılara bu yıl 4'üncüsü düazenlenen Quality Fest'in, kariyer hedefi bulunan öğrencilere önemli bir fırsat sunduğunu belirterek, kalitenin farkında olabilmek ve içselleştirebilmenin de ayrı bir özellik olduğunun altını çizdi.

Üç oturumdan oluşan etkinlikte sırasıyla, Vestel Genel Müdür Yardımcısı ve KalDer İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Şahingöz, Vestel Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Berkman, Hamsi Finger kurucusu Gürkan Gediz, Genç Girişimciler Kurulu Başkanı KeelBilled kurucusu Selim Kaçar, Kagider Eğitmeni Derya Türkkorkmaz, Vira Stratejik Ortaklık Kurucusu KalDer İzmir Şubesi YK Üyesi Senem Kılıç, Turkcell Alternatif Satış Kanalları Yönetim Birimi Yöneticisi Serhan Koç da katılımcılara deneyimlerini aktardı.

İLETİŞİM TEK BAŞINA YETERLİ DEĞİL

Vestel Genel Müdür Yardımcısı ve KalDer İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Şahingöz moderatörlüğündeki oturumda Vestel Pazarlamadan Sorumlu Müdür Yardımcısı Tunç Berkman gençlere kendi deneyimlerini anlattı.

Marka oluşturmada iletişimin önem taşıdığını, fakat tek başına yeterli olmadığını söyleyen Berkman, oluşturulan beklentinin karşılığını vermek gerektiğini vurguladı.

Vestel markasının imaj problemleri ve alıcılar üzerinde yoğunlaşarak tercih edilebilir marka olma yolunda büyük bir aşama kaydettiğini belirten Berkman, “İletişimin farklı mecralarında tanıtım yapmayı sürdürürken bir yandan ürün ve bayi yapılanmasını, bulunabilirliği ve teknik servis kalitesini de yükselttik. Bir çağrı merkezi oluşturduk. Fiyat - fayda orantısı ve akıllı tercih olma imajımızı güçlendirecek tüm altyapı yatırımlarını gerçekleştirdik. “Türkiye Vestelleniyor” sloganıyla yola çıktık. Marka ve iletişim süreçlerini devamlı hale getirdik” diye konuştu.

BÜYÜKLERİ KULLANIN

Moderatörlüğünü Vira Stratejik Ortaklık Kurucusu ve KalDer İzmir Şubesi YK Üyesi Senem Kılıç'ın üstlendiği öğleden sonraki oturumda ise Turkcell Alternatif Satış Kanalları Yönetim Birimi Yöneticisi Serhan Koç, gençlere girişim dünyası ile ilgili tüyolar verdi.

Girişimin kaynağının girişkenlik olduğunun altını çizen Koç, gençlere enerjilerini kullanmalarını ve karşılarına çıkan şansları değerlendirmekten korkmamalarını tavsiye etti.

Gençlere ellerindeki en büyük avantajın öğrencilikleri olduğunu söyleyen Serhan Koç, çıktıkları yolda başarıya ulaşmak için kendilerinden büyükleri kullanmaktan çekinmemeleri mesajını verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri