Ronaldo ve Ümmiye Koçak ‘Yeter ki Hayal Et’ Diyecek

Türk Telekom, futbolcu Ronaldo ile ödüllü yönetmen Koçak’ın oynadığı reklamla teknolojinin dönüştürücü gücünü anlatacak

Türk Telekom, yeni pazarlama iletişimi stratejisini hayata geçirdi. Şirket yıl boyunca yapacağı iletişimle sunduğu teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü gücünü anlatacak. 

Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, yeni reklam filmindeki “Sen yeter ki hayal et” sloganıyla insanlara hayallerini gerçekleştirmeleri için ihtiyacı olan teknolojiyi sunacaklarını ifade etti. 

Dursun, “Yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla insanların içlerindeki potansiyele ulaşmasına ve hatta bu potansiyeli aşmasına olanak sunuyoruz. Onlara ‘Siz yeter ki hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman yanınızda’ diyeceğiz” dedi.

ARAŞTIRMA YAPILDI 
Stratejilerini geliştirme aşamasında birçok araştırma yaptıklarını kaydeden Dursun, araştırmada Türk Telekom’un kullanıcıların zihninde, Türkiye’yi ileriye taşıyan marka algısına sahip olduğunu gördüklerini söyledi. 

Dursun, “İletişim stratejimize yön veren en önemli sonuç kullanıcıların Türk Telekom’un ‘hayallerini gerçekleştirmeleri için bir aracı olduğu’ inancı oldu” dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri