MEDYA EGE- İzmirli tüketici Merve hanım, iş kadını Yasemin Sezgin'in kurucusu ve sahibi olduğu Sutchu Çiftliğin'den aldığı sos, patlıcan ve konservelerle ilgili olarak şikayetini dile getirdi. Şikayetinde, çiftlikten aldığı ürünün kısa sürede serin ve karanlık yerde tutulmasına rağmen siyah olduğunu, ucuz olmayan; çok para verdiği ürünün bozulmasından dolayı çok üzüldüğünü söyledi.
Sutchu Çiftliği kurucusu Yasemin Sezgin, aradan bir süre geçtikten sonra müşterisi olduğunu, mağduriyet yaşadığını ve şikayetçi olduğunu belirten Merve hanıma şikayetine karşılık cevap yazdı. İş kadını Yasemin Sezgin, tüketicisine “Memnuniyet problemi yaşıyor olabilirsiniz' diyerek, ürettiği markayı karalamakla suçladı.
Tüketici Merve hanım ise, bu cevaba istinaden, "Markayla zorum yok. Param helal değil. Sorun sizin ürününüzde kabul etmeyecek kadar kötü bir işletmesiniz" diyerek yanıt verdi.
Tüketici ve üretici arasındaki ilginç yazışma ve tartışma şöyle gerçekleşti:
"Sutchu Çiftlik’ten aldığım sos, patlıcan ve konserveler maalesef bir ayda bozuldu. Serin ve karanlık bir yerde tutmama rağmen simsiyah olup üst kapaktan sızdırdı. Üstelik ucuz bir şey de değil, bir sürü para verdim. Gerçekten üzücü bir deneyim oldu benim için."
"Bize bire bir de hiç problem bildirmediniz size buradan yardımcı olamayız. Biz Gerçek Müşterilerimizi asla mağdur etmeyiz bunu tüm bizden alışveriş yapanlar bilir. Hatta Belki de bizden hiç ürün almadınız. Sayfalarca neredeyse bütün markaları şikayet etmişsiniz sizin memnuniyet probleminiz olabilir."
"Biz hala satış yapıyoruz depomuzdaki konserveler hiç bozulmadı hatta patlıcan ve rende domatesimiz ocak ayında tükendi. Sorun sizde olmasa ilk bize yazardınız ama sizin yapmak istediğiniz markaya leke atmak."
"Markayla zorum yok. Param helal değil. Sorun sizin ürününüzde kabul etmeyecek kadar kötü bir işletmesiniz. İlgisizliğiniz de 1.5 ay sonra cevap vermenizden belli oluyor."