MEDYA EGE - Urla Belediyesi, sağlıklı ve bilinçli tüketim alışkanlıklarının yaygınlaştırılması amacıyla eğitim çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Zeytinalanı Semt Merkezi'nde düzenlenen "Topraktan Sofraya Gıda Güvenliği" eğitiminde vatandaşlara güvenli gıda tüketimine ilişkin önemli bilgiler aktarıldı.
Gıda Mühendisi Derya Çağan'ın katılımıyla gerçekleştirilen eğitim programında, güvenli alışverişten gıdaların doğru saklanmasına, mutfak hijyeninden ürün etiketlerinin doğru okunmasına kadar birçok başlık ele alındı. Katılımcılara, günlük yaşamda sağlıklı ve bilinçli tüketim alışkanlıklarının geliştirilmesine yönelik bilgiler verildi.
Urla Belediyesi, eğitim programıyla vatandaşlarda gıda güvenliği konusunda farkındalık oluşturmayı ve sağlıklı yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkı sağlamayı hedefledi. Etkinliğe ilişkin belediyenin sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda, katılımcılara teşekkür edilerek, "Sağlıklı nesiller için bilinçlendirme çalışmalarımıza devam edeceğimizi bir kez daha vurguluyoruz" ifadelerine yer verildi.