Urla'da miniklerden yıl sonu gösterisi!

Urla Belediye Konservatuvarı öğrencileri, “Tüm Çocuklarımız Sahnede” temalı yıl sonu gösterisinde sahne aldı. Etkinlikte dans performansları büyük beğeni toplarken, Belediye Başkanı Selçuk Balkan da öğrencilerin heyecanına ortak oldu.

MEDYA EGE - Urla Belediye Konservatuvarı öğrencileri, yıl boyunca sürdürdükleri çalışmaların ardından düzenlenen yıl sonu dans gösterisinde sahneye çıktı. “Tüm Çocuklarımız Sahnede” temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler, hazırladıkları performansları izleyicilerin beğenisine sundu. Urla Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, öğrencilerin sergilediği dans gösterileri salondan büyük alkış aldı. Müzik ve dansın buluştuğu etkinlikte sahne alan çocuklar, yıl boyunca edindikleri bilgi ve becerileri performanslarına yansıttı.

Etkinliğe Urla Belediye Başkanı Selçuk Balkan ile Urla Cumhuriyet Başsavcısı Fatih Yaşar Yücel de katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldu. Program boyunca sahne alan öğrenciler, izleyicilere renkli ve keyifli anlar yaşattı.

Urla Belediyesi'nin sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda, gösterinin hazırlanmasında emeği bulunan eğitmenler Ayşen Şenoğlu ve Sevil Şimşek'e teşekkür edilirken, konservatuvar öğrencileri ile ailelerinin özverili katkılarına da vurgu yapıldı. Açıklamada, "Sanatla büyüyen nesillerin çoğalmasını diliyoruz" ifadelerine yer verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri