“Yılın Seçilmiş Ürünü” Pınar'dan

Pınar’ın üç yıl süren AR-GE çalışmalarının sonucunda tüketicilerle buluşturduğu “Pınar Protein Süt” ve “Pınar Protein Yoğurt” tüketicilerin oylarıyla Katma Değerli Süt Ürünleri kategorisinde “Yılın Seçilmiş Ürünü” ünvanının sahibi oldu.

1987 yılından bu yana 40 ülkede 3,5 milyar tüketicinin görüşlerini değerlendiren Türkiye’de 3. kez gerçekleştirilen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Ödülü 2018’in kazananları açıklandı. Nielsen Türkiye’nin ülke genelinde gerçekleştirdiği araştırma sonucunda “Pınar Protein Süt” ve “Pınar Protein Yoğurt”, Katma Değerli Süt Ürünleri kategorisinde “Yılın Seçilmiş Ürünü” unvanının sahibi oldu.


3 yıl süren ve yaklaşık 10 Milyon TL AR-GE yatırımı ile tüketicilerin beğenisine sunulan Pınar Protein Ailesi, Pınar’ın yenilikçi bakış açısı, tüketicinin ihtiyaçlarına cevap veren güçlü AR-GE altyapısının en önemli göstergelerinden biri oldu. Son 24 ayda pazara çıkan ürünlerin katıldığı ve tüketicilerin ürünleri albenisi, inovatif özelliği ve performansına göre değerlendirdiği program kapsamında ödül alan ürünler, tüketicilerin referansı olan “Yılın Seçilmiş Ürünü” (YSÜ) logosunu 1 yıl boyunca tüm reklamlarında, ürün paketlerinde ve iletişim çalışmalarında kullanabilecek.
Daha iyi ve sağlıklı bir yaşam isteyen tüketicilerin taleplerinden yola çıkarak yeni ürünler piyasaya süren Pınar, önümüzdeki dönemde de yeni ürünlerle tüketicilerle buluşmaya devam edecek. 
 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri