SunExpress, İzmir uçuşlarını artırdı

SunExpress Genel Müdürü Max Kownatzki, “İzmir’in ana taşıyıcısı olarak, İzmir’i dünyaya bağlamaya ve hem İzmir’e hem de Ege turizmine ve ekonomisine katkıda bulunmaya devam ediyoruz” dedi

Mehmet Özdoğru- Türk Hava Yolları ve Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, İzmir’e yönelik kapasite artışı ve yeni destinasyonlarını, düzenlediği basın toplantısıyla kamuoyuyla paylaştı. SunExpress Genel Müdürü Max Kownatzki ve Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan’ın katılımlarıyla Swiss Otel’de gerçekleşen toplantıda, SunExpress’in İzmir’in ana taşıyıcısı olma iddiasıyla, 2022 yazında 8 yeni rota ve ek 4000 uçuşla İzmir hattında en geniş uçuş ağına ulaştığı dile getirildi. İzmir’den 18 ülkede 50 destinasyona direkt uçuş düzenlendiği belirtilirken, yeni rotalara yurt içinden Mardin, yurt dışından ise Beyrut, Milano, Nantes, Manchester, Tel Aviv, Budapeşte, Üsküp’ün eklendiği ifade edildi.

“İzmir’i dünyaya bağlıyoruz”

İzmir’de düzenlenen basın toplantısında konuşan SunExpress CEO’su Max Kownatzki, İzmir’in ana taşıyıcısı olarak, İzmir’i dünyaya bağlamaya ve hem İzmir’e hem de Ege turizmine ve ekonomisine katkıda bulunmaya devam ettiklerini belirterek, “Kapasite ve frekans artışının yanı sıra ilave yeni destinasyonlar sunarak İzmir’e ve Türkiye’ye en fazla turist getiren bir numaralı tatil hava yolu olma hedefimize doğru ilerliyoruz” dedi. Kownatzki, “Türkiye’nin turizm elçisi misyonuyla hareket eden bir hava yolu olarak amacımız, dünyanın dört bir yanından gelen ziyaretçilere zengin tarihi, kültürel mirasları ve eşsiz doğasıyla İzmir’in ideal bir tatil destinasyonu olduğunu göstermek. İzmir’in sadece yaz aylarında değil her mevsim sunacağı çok şey var. Turizmi, güneş ve plaj tatilinin ötesine taşıyarak İzmir’i yıl boyunca ziyaret edilen bir şehir haline getirmek için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

“En fazla destinasyona sahibiz”

67 uçağa ulaştıklarını, buna ek olarak 9 yeni Boeing 737 satın aldıklarını dile getiren Kownatzki, “Anadolu Jet’in de 12 uçağını biz işletiyoruz. Çok uluslu bir şirketiz. 35 ülkeden 3 bin 500 çalışanımız var. Antalya’da merkezimiz. Frankfurt’ta da bir merkezimiz var. Ama İzmir bizim en önemli ve büyük üslerimizden biri. İzmir’in ana taşıyıcısıyız. En büyük destinasyon İzmir’e ve İzmir’den olmak üzere. 2006’dan beri İzmir’deyiz. Aynı zamanda kendimizi İzmir’in havayolu, İzmir’in taşıyıcısı olarak görüyoruz. 3 tane ana müşteri segmentimiz var. En önemli segment turistik müşteri segmenti. İzmir’den herhangi bir şehre doğrudan uçuç için en fazla destinasyona sahip şirketiz. 35 uluslararası destinasyona hizmet ediyoruz. İzmir’den Türkiye içinde 15 farklı rotamız var. İzmir’in taşıyıcı iddiamızı devam ettirmemiz sağlıyor. Aynı zamanda Türkiye’nin bir numaralı tatil havayolu olma iddiamızı sürdürmemizi sağlıyor” ifadelerini kullandı.

İzmir’in 1 numaralı hava yolu olduklarını söyleyen Kownatzki, “En yüksek sayıda doğrudan uçuşla, İzmir ve Ege Bölgesi’nin en fazla tercih edilen hava yoluyuz. 2022’de, İzmir’e 18 ülkeden 50 uçuş rotası bulunmaktadır. Geçen sene 6 milyon yolcumuz vardı, bu sene 10 milyon yolcuya ulaşmayı düşünüyoruz. 10 milyon olcu arasından 3,6 milyon yolcu İzmirli. 8 yeni destinasyonumuz var. Geçen seneye kıyasla 4 binden fazla yeni uçuş olacak. İzmir’den 10 binden fazla uçuş olacak. Mardin gibi yeni bir iç hattımız var yine. Haftada 4 sıklığında da Mardin’e uçacağız. Biz gerçekten Türkiye’nin bir numaralı tatil havayolu olmak istiyoruz. Türkiye’nin tatil ve turizm elçisi olmak istiyoruz. Turizmi daha da öteye taşımak istiyoruz. Biz SunExspress olarak İzmir’iz diyoruz. İzmir’e destek olmaya devam edeceğiz. İzmir biçim çok değerli bir üssümüz. 2019 bizim rekor yılımızdı. Rezervasyon sayılarımız çok yükseldi. Bazı yerlerde yüzde 40 yükseldi 2019 yılına oranla. Genel olarak baktığımızda aldığımız 9 uçağın yanı sıra, filomuza 8 tane daha yeni uçak eklemeye karar verdik. Artan talebe hızlıca yanıt veriyoruz” şeklinde konuştu.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.